Sjabbetråd!

Glapia.

Gift med forumet
Hva skal dere idag da``??[:D][:D] Her er det ikke lenge siden det var morgen...[;)] Koser oss nå, skal lage litt grøt senere før Kristian drar på jobb. Så skal vi på kaffe til oldemor og oldefar. Koselig!!

HVA MED DERE?! What are u doin?? Middag idag??[:)][:)][:D]

Hugs

Har akkurat bakt en stor ladning med kanelboller, til kaffegjester senere i dag[:)] Morran ble brukt til badetid for de to største og litt rydding i huset.. Nå ammer jeg minsten før han skal sove en dupp ute i vogna si<3 Han er litt forkjøla og det er to tenner på gang, men ganske så fornøyd fordet! Dere må ha en fin søndag septemberjenter[:D]

Her har vi kosa oss med Disney Channel og snart skal guttungen i bursdagsselskap. Regner med å få gjort litt husarbeid mens han er borte. Middag er koteletter etter mannens ønske [;)]

Vi later oss idag!! Nå leker Patrick med biler og William sover... Tenkte oss ut på en trilletur etterhvert..

Middagen er hjemmelaga pizza idag :)

Her er det husarbeid som står for tur i dag, ser ikke ut noen steder =) Til Middag blir det koteletter i dag [:)]

Vi slapper aaaav[:D]
Har trent, heklet, og tegnet med snuskemor.
Nå venter vi på at Remi kommer hjem [:D][:D][:D]*glede seg, for jeg føler meg hot i dag* hehe[:D]

I dag fikk jeg sove lenge mens snille mannen stod opp med Adele[:D] Så har jeg trent, og nå trener han! Vi er jo skikkelig spreke her i huset i dag[8D] Resten av dagen skal vi slappe av, og mannen har sagt han ikke skal spille ps3[:D][:D]

Til middag blir det kalkunpanetter med ris og saus. Har egentlig mest lyst å bestille rullekebab da..

Oi, sen morgen på dere! Så deilig da[:D]
Her startet dagen klokken 9 (syns det var luksus jeg[8D]), frokost og rydding av roterommet. Snekret sammen sprinkelsenga, hengt opp bilder i leiligheten, ommøblert stua for 'ente gang siden vi flyttet inn og gått en times tur i Oslosola. Nå venter vi på vaffelgjester[;)]

I kveld blir det taco!!! En evighet siden sist....

hmmm.. sto opp 10.30 i dag.. (deilig)...

• Sååå matet vi mini, sambo og meg.. MM til mini, egg til de litt større [8D]
  • klokka 12.00-1300 isj, søndagstrilletur med mormor..
  • fra 13.00-1600:
  • Vasket 2 maskiner med klær, hengt opp og brettet ett lass medklær,
  • ryddet klesskap,
  • ryddet rommet til Lucas
  • ryddet boden
  • matet mini
  • lekt med mini
  • trøstet minii ( ble overtrøtt av all ryddinga og sover endelig [;)])
  • Ledd litt mens Lucas satt i vippestolen og glodde på vaskemaskinen i 20 min ( mens jeg ryddet og vasket badet)
  • stellt med fyllasjuk sambo (noen begynner å bli gammel)
  • så er det middag hos tanten til mini i kveld og slappe av [:)][:)][:)]
  • I morgen er det shopping fordi Mani har 50% på støvletter og vintersko.. SKal blakke meg litt tenkte jeg .. tihi..[:)][8D][;)]

i dag sto vi opp 10.30. spiste frokost. Så dro jeg og de to minste til ei veninne på kaffe å kake. nå har lille snupp sovet en go`dupp og jeg har gjort litt husarbeid. Skal spise sodd til middag når sambo og størstemann kommer hjem fra jobbing i huset[:D]

FIN SØNDAG[;)]

i dag har jeg og jentene vært hjemme.var en liten tur i butikken bare for jeg fikk så lyst på hjemmelaget lasagne.så måtte ha noen ingredienser!den ble kjempegod forresten[:D]nå har jeg akkurat badet storesøster så nå skal hun straks i seng.sitter og ser pippi mens øya snart detter igjen..hehe.skal bade lillemor i kveld,så legger jeg meg tidlig i kveld.er trøøøøttt

Back
Topp