sjønner ingenting

# one million #

Glad i forumet
Positiv test på lørdag, cbd, gravid 1-2 sto det.. ny cbd imårrest, gravid 1-2..
Rfsu test nå ikveld negativ...
Skal å ta blodprøve i morgen og mandag for og sjekke hcg for nå henger jeg ikke med lengere

lykke til i morgen!
håper de finner ut av det! Å at det er positive svar å få! :)
sender en klem over til deg!

Rfsu test viste negativt på mg forrige gang etter positiv cb test.. Mn da var jeg gravid

Rfsu test viste negativt på mg forrige gang etter positiv cb test.. Mn da var jeg gravid
Ja det er andre rfsu testen jeg tar som er negativ.. kun cbd som har vært positiv. Men da med morgenurin og rfsu på kveld..

Er ijennom ivf, endte med exu i fjor. Derfor flere tester for og se at det går rette veien..

Aner ikke hvor mange dpo, ettersom første dag i siste mens var 11 sept.. innsett av to fryseegg 2 oktober. Di eggene var 3 dager gamle da di ble fryst ned. Så d vil si at idag var det 14 dager siden eggene ble satt inn

Men varför tar ni test flera dagar efter utebliven mens om ni redan har fått positivt? :)

for å sjekke at det går riktig vei.. jo sterkere strek jo mer HCG

svakere positiv kan være tegn på synkende HCG...

You get my drift.

for å sjekke at det går riktig vei.. jo sterkere strek jo mer HCG

svakere positiv kan være tegn på synkende HCG...

You get my drift.
Men cbd blir jo ikke neg. Men di har jeg tadd med morgenurin. Tar en ny cbd på lørdag bare for og se at den enda er positiv :) pluss blodprøve imorgen og mandag..

Men cbd blir jo ikke neg. Men di har jeg tadd med morgenurin. Tar en ny cbd på lørdag bare for og se at den enda er positiv :) pluss blodprøve imorgen og mandag..
Høres bra ut :)
venter spendt på oppdatering i morgen da!
Alt ligger nok bra an. :D

Høres bra ut :)
venter spendt på oppdatering i morgen da!
Alt ligger nok bra an. :D
Får ikke svar på blodprøven før mandag :/ tar på legekontoret så må det sendes til sykehuset.. åsså den på mandag pår jeg ikke svar på før onsdag. Så er noen laange dager å vente... håper bare hcg er stigende om ikke så høy.. alle har jo forskjellig hcg nivå :)

Får ikke svar på blodprøven før mandag :/ tar på legekontoret så må det sendes til sykehuset.. åsså den på mandag pår jeg ikke svar på før onsdag. Så er noen laange dager å vente... håper bare hcg er stigende om ikke så høy.. alle har jo forskjellig hcg nivå :)
Det stemmer :) ei jeg kjenner testet faktisk ikke positiv på hjemmestester for nesten 12 uker.

Ny cbd idag.. ikke gravid sto det :(

Back
Topp