sjønner ingen ting :(

idamamma23

Betatt av forumet
Jeg testet posetivt på søndag selv . (vanskeli å finne ut om jeg er gravid før jeg er 2 månder på vei har så lite hcg ).
Var til legen i går å der ble testen negativ.
Jeg testet selv den dagen jeg ventet mens.
Jeg har fryktelig vondt i brystene,kvalm,metall smak i munnen å trøtt konstant.
Kan de være den med legen viste feil.?
Jeg er i så fall snart 5 uker på vei.

Skulle gjerne sagt jeg tror du er gravid, men jeg gjør nok ikke det. Heller sjelden en lege tar feil på slikt. Føler du deg fortsatt usikker, så ta kontakt meg legen din igjen.

Samme skjedde kusinen min. hun testet positivt hjemme, men negativt hos legen.
Hun var gravid hun, som hjemmetesten viste [:)]

Dette skjedde med sønnen min også testet ikke posetivt med legen før jeg var to månder på vei .
Å er redd de samme skjer nå også for hadde posetivt hjemme sit men neg hoss legen men var gravid med min sønn.

ORIGINAL: mammatiltojenter

Testen hos legen kan jo også være feil! Vent noen dager og ta en ny, event. få tatt blodprøve hos legen!

Testen som legen bruker, er jo den samme som hjemmetestene, så den kan like gjerne vise feil den.

Eneste som kan si noe sikkert, er en blodprøve. Jeg hadde ringt legen og bedt om en blodprøve jeg, så får du i hvert fall et skikkelig svar!

vent noen dager å ta ny test hjemme, viser den pos. be om en blodprøve fra legen din.... kjenner to som fikk neg. av legen men pos. hjemme, å var gravide begge to[:)] legekontorene tester vel også med en slags strips, så kan være feil de også.

Testene hos legen er ikke så sensitive som hjemmetestene. Du må ha mer Hcg for at de skal slå ut kontra f.eks en Clearblue. Hadde venta noe dager og tatt ny test hjemme. Viser den fortsatt positiv hadde jeg ta kontakt med legen og bedt om blodprøve.

Ja er jo såå rart at jeg skal oppleve dette tre ganger på rad :(

ORIGINAL: Pijah

Testen som legen bruker, er jo den samme som hjemmetestene, så den kan like gjerne vise feil den.

Eneste som kan si noe sikkert, er en blodprøve. Jeg hadde ringt legen og bedt om en blodprøve jeg, så får du i hvert fall et skikkelig svar!

Her testa e både negativ hjemme å på legen så de går. Etter mange legetesta å hjemmetesta blei det tatt blodprøve å da hva e 12 uke på vei: ) Så ja de går an å teste negativt på legen:)

ORIGINAL: Tamiria

Testene hos legen er ikke så sensitive som hjemmetestene. Du må ha mer Hcg for at de skal slå ut kontra f.eks en Clearblue. Hadde venta noe dager og tatt ny test hjemme. Viser den fortsatt positiv hadde jeg ta kontakt med legen og bedt om blodprøve.

samme skjedde med meg nemlig[:D]

Så topp godt å høre de ikke er bare meg .
Tusen takk mine damer supert å høre fra flere :)

ORIGINAL: mammatiltojenter

Testen hos legen kan jo også være feil! Vent noen dager og ta en ny, event. få tatt blodprøve hos legen!

G-testene hos legen trenger vist fordoldsvis mye hcg har jeg hørt:)
Lykke til!

Back
Topp