Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men du vet vel ikke akkurat når du konmer til å føde? Det kan jo skje 3 uker eller 1 uke før han kommer hjem, eller når som helst. Får man ikke pappa perm fra da ungen har kommet?når mor føder får jo far lov å være hjemme i fødselspermisjon i to uker tror jeg det er. Han bare ber jobben om å ta det ut akkurat disse to ukene siden jeg kommer til å føde i den perioden! Billigere for jobben det enn å sende han ut og inn fra plattformen. Aldri vært et problem de andre to gangene![]()
Men du vet vel ikke akkurat når du konmer til å føde? Det kan jo skje 3 uker eller 1 uke før han kommer hjem, eller når som helst. Får man ikke pappa perm fra da ungen har kommet?
Det er jo veldig greit dajo egentlig strengt tatt så fungerer det sånn, men for enkelhetsskyld for både oss og arbeidsgiver gjør vi det på denne måten! Når terningen min er midt i turen hans er sannsynligheten stor for at jeg skal føde mens han er borte! Arbeidsgiver foretrekker heller at han da blir hjemmehan får forskuttert lønn fra jobben så det er dem så står for eventuell refusjon fra NAV.