Sjøenke....

~lilletrille~

Forelsket i forumet
Så var gubben reist til havs igjen for 5 uker, og går glipp av OUL.. Kjedelig!!!! Flere som deler hus med sjømenn? :)

Jepp, her og! stort sett 4-4 . Går enkelt og greit glipp av halvparten :/

(så på nye innlegg jeg, hører egentlig til annen gruppe, feb -14, men like kjipt! ) ;)

Jepp 4-4 her. Han gikk glipp av OUL ned forrige, men var hjemme denne gangen Verre var det at han gikk glipp av fødselen sist gang.

Huff... Syntes det er fælt når mannen stikker hjem en uke uten meg... Så glad han ikke bruker å være for lenge borte...

Jepp 4-4 her. Han gikk glipp av OUL ned forrige, men var hjemme denne gangen Verre var det at han gikk glipp av fødselen sist gang.

Den er lei! Forrige gang fikk han med seg påbudet OUL og fødsel.... Forhåpentligvis er han hjemme rundt termin denne gangen og! ;)

Ja! Men han har akkurat fått nye jobb og er bare en uke borte, så går veldig greit. :) Og han får tilfeldigvis med seg ultralyd denne gangen! Tidligere var det 4-6 måneder ute og halvparten av tiden hjemme, det var drygt.. Gikk glipp av ultralyd sist og 8 måneder av det første året etter gutten vår var født.

Den er lei! Forrige gang fikk han med seg påbudet OUL og fødsel.... Forhåpentligvis er han hjemme rundt termin denne gangen og! ;)
Sist gang trodde vi ham skulle få det med seg siden han skulle komme hjem 9 dager før termin. Men denne jenta hadde det litt travel og kom istede 14 dager før Men gikk fint for min del siden jeg hadde moren min. Men syns jo det er dumt at han skal gå glipp av det også.

Ja! Men han har akkurat fått nye jobb og er bare en uke borte, så går veldig greit. :) Og han får tilfeldigvis med seg ultralyd denne gangen! Tidligere var det 4-6 måneder ute og halvparten av tiden hjemme, det var drygt.. Gikk glipp av ultralyd sist og 8 måneder av det første året etter gutten vår var født.
Ja den hørtes kjip ut

Sist gang trodde vi ham skulle få det med seg siden han skulle komme hjem 9 dager før termin. Men denne jenta hadde det litt travel og kom istede 14 dager før Men gikk fint for min del siden jeg hadde moren min. Men syns jo det er dumt at han skal gå glipp av det også.

Ja, kan jo skjer det og!!! Så må ha en liten plan B om han ikke er hjemme! Kipt å gå glipp av det da :-/

Ikke sjømenn, men er på 3 uka som gressenke. Han kan ikke bli m på oul son er neste fredag han heller. Synd. Men sånn er det. Jeg skal spørre om jeg kan filme m mobilen så jeg kan sende til han. :) tror ikke jeg kommer til å ta med meg noen andre på oul heller...

Jepp. Mannen min jobber på sjøen og har 4-4 turnus. Heldigvis har jeg så mye å henge fingrene i at tiden går som regel ganske fort :-) Men det skal bli spennende å se om han rekker seg hjem til fødselen da. Jeg har termin dagen før han kommer hjem.

Jeg har hatt sjømann i 7 år.. Han jobbet 5 uker på og 5 uker av. Mens vi var i Thailand nå i februar, koste oss i 3 uker og avsluttet med bryllup <3 så fortalte han at han hadde søkt på landjobb og at han hadde blitt tilbudt stillingen... Så i april begynte han som instruktør for sikkerhetskurs for sjøfolk. Jobber 8-16, så skikkelig stor overgang... Men det har gått utrolig fint.. Spørr meg om et par mnd ;) heldigvis jobber jeg turnus ;) hehe

Nordsjøenke her også, men to-fire ordning :) Sist gikk han gikk av UL, satt ute i tåka og ingen helikoptre gikk! krysser fingrene for at han kommer seg hjem til UL med dette barnet ;) Jeg har termin midt i ute perioden han så da får habefant holde seg hjemme ;) likegreit! Vil ikke risikere å føde alene alså :)

Beklager alle skrivefeilene! I-pad bare elsker å lage ord for deg...

Nordsjøenke her også, men to-fire ordning :) Sist gikk han gikk av UL, satt ute i tåka og ingen helikoptre gikk! krysser fingrene for at han kommer seg hjem til UL med dette barnet ;) Jeg har termin midt i ute perioden han så da får habefant holde seg hjemme ;) likegreit! Vil ikke risikere å føde alene alså :)
Hvordan kan han holde seg hjemme?

Hvordan kan han holde seg hjemme?

når mor føder får jo far lov å være hjemme i fødselspermisjon i to uker tror jeg det er. Han bare ber jobben om å ta det ut akkurat disse to ukene siden jeg kommer til å føde i den perioden! Billigere for jobben det enn å sende han ut og inn fra plattformen. Aldri vært et problem de andre to gangene ;)

Back
Topp