~lilletrille~
Forelsket i forumet
Så var gubben reist til havs igjen for 5 uker, og går glipp av OUL.. Kjedelig!!!! Flere som deler hus med sjømenn? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp 4-4 her. Han gikk glipp av OUL ned forrige, men var hjemme denne gangen Verre var det at han gikk glipp av fødselen sist gang.
Sist gang trodde vi ham skulle få det med seg siden han skulle komme hjem 9 dager før termin. Men denne jenta hadde det litt travel og kom istede 14 dager før Men gikk fint for min del siden jeg hadde moren min. Men syns jo det er dumt at han skal gå glipp av det også.Den er lei! Forrige gang fikk han med seg påbudet OUL og fødsel.... Forhåpentligvis er han hjemme rundt termin denne gangen og!![]()
Ja den hørtes kjip utJa! Men han har akkurat fått nye jobb og er bare en uke borte, så går veldig greit.Og han får tilfeldigvis med seg ultralyd denne gangen! Tidligere var det 4-6 måneder ute og halvparten av tiden hjemme, det var drygt.. Gikk glipp av ultralyd sist og 8 måneder av det første året etter gutten vår var født.
Ja den hørtes kjip ut
Sist gang trodde vi ham skulle få det med seg siden han skulle komme hjem 9 dager før termin. Men denne jenta hadde det litt travel og kom istede 14 dager før Men gikk fint for min del siden jeg hadde moren min. Men syns jo det er dumt at han skal gå glipp av det også.
Hvordan kan han holde seg hjemme?Nordsjøenke her også, men to-fire ordningSist gikk han gikk av UL, satt ute i tåka og ingen helikoptre gikk! krysser fingrene for at han kommer seg hjem til UL med dette barnet
Jeg har termin midt i ute perioden han så da får habefant holde seg hjemme
likegreit! Vil ikke risikere å føde alene alså
![]()
Hvordan kan han holde seg hjemme?