siwro

_venter_

Elsker forumet
kossen gjekk det med smilyene

kunne ønske det va noe jeg kunne hjelpe deg med, må bare tenke litt på hva som er feilen

neeee får ikke til jeg...får ikke alternativet å lime inn engang[8|]

Jeg får heller ikke kopiert og limt inn når jeg bruker Firefox, bare med Explorer.. Tæmt..[8|]

ORIGINAL: siwro

neeee får ikke til jeg...får ikke alternativet å lime inn engang[8|]

du skal gå det vist du har gjort det riktig

merk av alle med blått og kopier lim inn men du må ha muse peker i det blå felt, og så kopier

prøv disse her skal legge noen ut og kopier alle

nei har gjort nøyakti dette......det kommer ikke opp alternativet å lim inn....kunn slett eller alternativer....lim inn går ikke.....får ikke opp lim inn etter jeg har merket så det blir blått.trykker høyre musetast....men får ikke opp lim inn i det hele tatt.........

av å til kommet lim inn opp....men det kommer ingen bilde opp likavelll...det kommer bare blank side......

men tror du det kan ha sin årsak at du bruke fire fox?

mente at du sa det i en tråd [:-] [:-]mmm då vet eg rett og slett ikke vennen[;)]

Jeg får det heller ikke til. [&:][&:][&:]

er ikke sikker på hva jeg har jeg egentlig...får ikke til å bytte farge heller lengre.. hele greierne her inne jeg skriver i er forandret.. pleide ikke så. qute, link, color,list,image,code,right og senter her inne heller.pleide å stå noe ennet...
å når jeg prøver å skifte farger så trykker jeg color så velger jeg farge, men det kommer ikke opp fordet.... så......dritt[:@][&:]

vettu, det va slik jeg hadde det før. men vet ikke koffer det forandra seg i det hele tatt

Jeg prøvde å forklare, men hun fikk det ikke til da heller. Rart egentlig for det er ikke så vanselig...
Skulle ønske det gikk ann å Print SC så jeg kunne vise det via det, men det går ikke...
Skulle nesten kommet hjem til deg SIWRO[:D] å vist fysisk som jeg skrev til deg

jeg gjorde det du sa skjønner du snuppa[:D] men får jo ikke opp alternativet engang å lime inn så......da hjelper det lite...bobbo har samme probl[&:] men takk for du prøvde allefall...å du??? du skal bare komme hjem til meg, ta fly til bodø, så til leknes eller båt fra bodø til mosknes så henter jeg deg...jada du skal få middag hos meg*knis*
ORIGINAL: IVFProver84

Jeg prøvde å forklare, men hun fikk det ikke til da heller. Rart egentlig for det er ikke så vanselig...
Skulle ønske det gikk ann å Print SC så jeg kunne vise det via det, men det går ikke...
Skulle nesten kommet hjem til deg SIWRO[:D] å vist fysisk som jeg skrev til deg

Back
Topp