Sivilstatustråden

Krepsen89

Gift med forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Februarlykke 2016
Desemberlykke 2018
FebbisBebbis2021 ❄️
Har vi en slik? Hvem er samboende, gifte, kanskje særboere? Hvor lenge har vi vært kjærester, samboere, forlovede, gift, osv.?

Jeg selv er gift på femte året. Vi har vært kjærester i 7 år, så giftet oss ganske fort, etter kanskje 1,5 år :)
 
Har vi en slik? Hvem er samboende, gifte, kanskje særboere? Hvor lenge har vi vært kjærester, samboere, forlovede, gift, osv.?

Jeg selv er gift på femte året. Vi har vært kjærester i 7 år, så giftet oss ganske fort, etter kanskje 1,5 år :)

Vært kjærester i 5 og et halvt år, samboere like lenge :) haha
 
Vi er samboere, vært fra dag én nesten. Ble sammen for ca 3 år siden.
:)
 
3 år som gift og 11år som kjærester til høsten [emoji7]
 
Vi er samboere og vært det i tre år. Vært sammen i 5 år :)
 
Her ble vi kjærester som 17 åringer og har vært sammen i 11 år:) giftet oss for 5 år siden [emoji173]️
Nesten likt som oss [emoji4]
Jeg var 16 [emoji33] (men ble 17 to måneder etterpå)
Og han 20, sammen i 11år snart [emoji173]
Han fridde etter 2år, men vi brukte litt tid på å få gifta oss [emoji28]
 
Nesten likt som oss [emoji4]
Jeg var 16 [emoji33] (men ble 17 to måneder etterpå)
Og han 20, sammen i 11år snart [emoji173]
Han fridde etter 2år, men vi brukte litt tid på å få gifta oss [emoji28]

Herlig [emoji173]️[emoji1] ung kjærlighet kan vare evig den også [emoji173]️[emoji173]️[emoji1] Jeg er ihvertfall forsatt veldig sikker i valget mitt [emoji173]️[emoji1]
 
vart nesten samboere før vi ble sammen siden jeg bare flyttet inn til han, men nektet på at vi var sammen :') så samboere og kjærester i 2 og halvt år ca❤ Venter spent på når vi skal bestemme oss for at vi skal putte en ring på fingrene våre :')
 
Herlig [emoji173]️[emoji1] ung kjærlighet kan vare evig den også [emoji173]️[emoji173]️[emoji1] Jeg er ihvertfall forsatt veldig sikker i valget mitt [emoji173]️[emoji1]
Absolutt [emoji173]
Ikke for å skryte, men vi er det mest velfungerende paret vi vet om [emoji28]
Selv om mange syns forholdet vårt har en rar dynamikk så har det alltid funket for oss og da driter vi i resten [emoji23]
 
Absolutt [emoji173]
Ikke for å skryte, men vi er det mest velfungerende paret vi vet om [emoji28]
Selv om mange syns forholdet vårt har en rar dynamikk så har det alltid funket for oss og da driter vi i resten [emoji23]

Haha! Akkurat sånn er det her også [emoji23][emoji23] Alt funker så bra liksom, at jeg tror andre tenker at det er fake [emoji23] ( vi er ikke di som legger ut på Facebook i det vide og brede om hvor bra vi har det altså![emoji23]) sånt orker jeg ikke [emoji12]
 
Haha! Akkurat sånn er det her også [emoji23][emoji23] Alt funker så bra liksom, at jeg tror andre tenker at det er fake [emoji23] ( vi er ikke di som legger ut på Facebook i det vide og brede om hvor bra vi har det altså![emoji23]) sånt orker jeg ikke [emoji12]
Det hender, men sjeldent [emoji28]
Vi har nesten ikke bilder av oss sammen [emoji85]
Gubben er gamer og flere av kompisene hans nekter å tro at det kan være så harmonisk [emoji23], fordi han gamer liksom [emoji23][emoji23]
 
Vært sammen i 8år og samboere i 6år[emoji5] ingen planer om å gifte oss før i 30-årene [emoji23]
 
Gift. Nærmer oss 12 år som par.
 
Last edited:
Back
Topp