T Tobiasgullet Forelsket i forumet 25 Aug 2009 #5 Samboere. Vært sammen i 10 år nå, så bør vel få ut fingern snart med forlovelse synes jeg[:-] Han er treg![:D]
Samboere. Vært sammen i 10 år nå, så bør vel få ut fingern snart med forlovelse synes jeg[:-] Han er treg![:D]
F Finnsikkemer Forumet er livet 25 Aug 2009 #7 samboere :) han har sagt han skal fri.. men vente litt sånn at jeg fikk drekki i mitt eget utdrikknings lag :P:P var vist viktig det.. hehe
samboere :) han har sagt han skal fri.. men vente litt sånn at jeg fikk drekki i mitt eget utdrikknings lag :P:P var vist viktig det.. hehe
maja snart storesøs Andre møte med forumet 25 Aug 2009 #9 Vi har faktisk 2 års bryllups dag i dag;)[:)]
A Anissa Betatt av forumet 25 Aug 2009 #13 ORIGINAL: maja snart storesøs Vi har faktisk 2 års bryllups dag i dag;)[:)]
knertnr2påvei Glad i forumet 25 Aug 2009 #17 vi er samboere og skal aldri gifte oss ifølge min samboer [:D]
Kristine-84 Mamma til Lucas <3 25 Aug 2009 #18 samboere og forlovet... gikt på denne tid til neste år[:D]
Natepia Glad i forumet 25 Aug 2009 #19 Samboere og Forlovet..vært kjæresta sia 2004,forlova oss i 2006 :) Har stort sett bodd ilag sia vi blei kjæresta :P Æ vil gift mæ,men han vil ikkje :/
Samboere og Forlovet..vært kjæresta sia 2004,forlova oss i 2006 :) Har stort sett bodd ilag sia vi blei kjæresta :P Æ vil gift mæ,men han vil ikkje :/