Sivilstatus

Snart 34 år, samboer med drømmemannen i 3 år, vært sammen i nesten 4. Nettop flyttet og skiftet jobb, og plutselig venter vi vår første! ♥ 10+1 i dag

24 år,sammen med samme siden mars 2009 og gift siden mars 2014, eget hus, en kjekkas på 4 år fra før og venter nå nr 2 som jeg er 7+5 med <3

Vi har vært sammen i 12 år, gift i 7 og venter barn nr tre..
Jeg er 28 og faren 32.
Vi har en jente på 5,5 og en gutt på 1,5 :-)
Vi gleder oss til å møte lille baby som nå er 9+4 :-)

Vært sammen med mannen i 11 år, giftet oss i fjor, har ei på 2 år og 10 uker gravid med nr 2:)

24 år, vi har en sønn på 3,5 år og venter nr 2 i juni 2016.
Vært sammen i 8 år, samboere i 7 år, forlovet i 4 år :p (gifter oss når pengeboka strekker til)

29 år, gift i 2,5 år og har en gutt på 4 år. 9 uker på vei med neste og siste

25 år. Vært kjærester 4,5 år og samboere i 4. Skal kjøpe hus sammen nå, og venter vårt første barn. 6+3 idag. Blir en spennende tid framover :-)

Jeg er 29år og han 38år. Han har en sønn på 7. Samboere i litt over 2 år. Skal ha vår første, 8+3 i dag. Traff etter 4 mnd prøving. Venter fortsatt i spenning på ringen og giftemål sommeren 2017.

Jeg fyller straks 25 år, sambo er 29. Vært sammen i over 10 år, samboere i 9 :) har en gutt på 2,5 og lille frø er 6+5 i dag :)

Samboere i 4 år ca?:). Vi flyttet ganske tidlig sammen da vi har vært sammen i over 5 år og stortrives med hverandre. Selv om graviditets hormoner går utover han noen ganger hehehe:). Lyst til å gifte meg senere:)

Jeg er 21 og pappaen er 23. Vi giftet oss i september og ble gravid samme mnd etter IVF :p

Vi er 34 og 35. Har vært sammen i 16 år og bodd sammen like lenge :p Har vært gift i 13 år og har 3 barn sammen fra før :)

Jeg er 30 og min samboer er 33 år :) Vi har vært sammen i snart 2 år og samboere nesten like lenge... Gikk litt fort i svingene her gitt :) MEN vi passer utrolig bra sammen, har aldri hatt en sååå bra match tidligere :Heartbigred:Heartred:Heartred:Heartred

Jeg er 27 og samboeren er 30. Vi har vært sammen i snart 6år, men han var også min første store kjærlighet som 14åring ;-) kjøpte hus sammen for 4år siden. Men leide sammen lenge før det. Jeg har en sønn fra før, som han behandler som sin egen :-) Han er veldig klar for å bli pappa selv, å har sin egen gravid app der han følger spent med, uke for uke;-)

24 år, vært sammen med barnefar i snart 5 år (samboere omtrent like lenge, flyttet sammen etter et par mnd). Har en sønn sammen på snart 3 år, kjøpte vår første bolig sammen for 1,5 år siden, men trenger nå noe større. Vi eier en leilighet på 65 kvm, og det er helt klart for lite å få et nytt barn her, så håper vi får kjøpe et hus snarest mulig.

Back
Topp