Travle somre dåkeSamboere.
Vert forlova i to år... Om alt går etter planen denne gang gifter vi vel oss til neste sommer.... Denne sommeren er det baby, forrige var det hus kjøp...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Travle somre dåkeSamboere.
Vert forlova i to år... Om alt går etter planen denne gang gifter vi vel oss til neste sommer.... Denne sommeren er det baby, forrige var det hus kjøp...
Gratulerer så myevært samboere/kjærster i snart 6 år, gifta oss for "rundt" en uke siden! :-O :-D <3 <3
Gratulerer! Så kosligvært samboere/kjærster i snart 6 år, gifta oss for "rundt" en uke siden! :-O :-D <3 <3
Åh så koselig! Gratulerer!vært samboere/kjærster i snart 6 år, gifta oss for "rundt" en uke siden! :-O :-D <3 <3
Verste er jo at det igrunn ikke er planlagt, bare blir sånn..... Meningen at vi ikke skal gifte oss??? Spennende å se til neste sommer..., vi har jo lyst å bygge nytt hus.....Travle somre dåke![]()

Gratulerer som nygift....vært samboere/kjærster i snart 6 år, gifta oss for "rundt" en uke siden! :-O :-D <3 <3

Eg nekter å gifte meg før huset er Komt oppVerste er jo at det igrunn ikke er planlagt, bare blir sånn..... Meningen at vi ikke skal gifte oss??? Spennende å se til neste sommer..., vi har jo lyst å bygge nytt hus.....![]()
Joda vi kommer nok til å bli gift tilslutt...Eg nekter å gifte meg før huset er Komt oppHihi Dåke får ta det som det kommer. Er nok meningen at Dåke skal gifte Dåke
må bare gjennom et par prøvelser først
![]()
Joda vi kommer nok til å bli gift tilslutt...Jeg vil heller ha nytt hus enn å gifte meg...
neida, blir nok giftig før nytt hus denne gangen... Passa bare så utrolig bra å bytte hus ifjor.....
Ser den..., vi eier hus ja men må spare. Vil ikke ta lån for å gifte oss og når vi hele tiden skaffer oss nye store prosjekter er det ikke lett å spare mye øremerka bryllup....Vi leier leilighet.. derfor eg ikkje vil gifte meg før huset er bygd..
Om Dåke allerede eier hus.. så kjør på med giftemål![]()