Situps jentene:)

*Sandermamma*

Forumet er livet
Skal vi kanskje prøve opplegget i denne linken her: http://www.twohundredsitups.com/index.html

Det er et 6 ukers opplegg, så gjør vi alle den testen, og så tar vi det individuelt derfra?
Så lager jeg en tråd hvor vi "rapporterer" inn hver dag om vi har gjort leksa vår eller ikke?

[:D]

Ser bra ut. Begynner i morgen da?

Jepp, i morgen[:)]
Gruer meg allerede[:D]

Jeg kan nok ikke begynne i morgen, jeg har treningsforbud i morgen [&o] Så jeg starter på tirsdag.

Så litt på den der linken, tror jeg må begynne rett på week 3 spalte 3 jeg...

Jeg er klar jeg [:D] tar det på kvelden når unga har lagt seg?

Tenkte å ta den testen imrg - og starte opplegge tirsdag/onsdag eller no [;)] Er jo liksom snakk om 3 ganger i uken da - og det burde jeg jo klare [:)]

Æ e me! [:)]

hahahaha Jeg dauer av meg selv!  Tok testen nå, ikke mye å skryte av akkuratt! Presset meg kanskje ikke helt max, er enda litt slapp (godt å ha noe å skylde på [8D]) klarte 20. Så blir kolonne 2 på meg i morgen.

Tok testen nå jeg. Fikk tatt 100 situps, så oppdaga Tobias hva jeg holdt på med, og jeg ble klatrestativ.

Så jeg starter på uke 3 spalte 3 i morgen.

Jeg blir ikke med jeg [:D][;)]

ORIGINAL: Kvitre

Jeg blir ikke med jeg [:D][;)]

Nei heldigvis - det får du ikke lov til [:D][:D][:D]

Jippi, jeg er også med fra i kveld av. Begynner på samme sted som Skrållan. Kjempebra iniativ Sandermamma.

Hmm.. kanskje jeg skal bli med jeg og.. kjenner jeg er ekstremt umotivert, men siden så mange andre skal må jeg jo bare! [:D][:D]

(er sur i dag fordi jeg ikke får ut å jogge.. derfor er jeg ikke motivert til noe)

ååh denne må jeg prøve meg på imorgen! tar sit`ups nesten hver dag...men kun 20-40..hehe..starter roolig[8D]
håper jeg klarer 50 imorgen"

Back
Topp