Sitting?

Lottelott

Elsker forumet
Lar dere babyen deres sitte på fanget? Eller i soffan med putebak ryggen med dyne over eller noe? For hu her på syv uker er så nysgjerrig, at hu vil ikke ligge lengre.. Er det farlig for ryggen enda?

Man burde ikke la babyene øve på å sitte med pute os. De skal helst ikke sitte opp før de kan sitte selv.

Var det jeg og trodde.. Men hu sitter ikke helt rett da.. Og ikke lenge om gangen.. Hu hyler skikkelig om hu blir liggende til tider, he he :) Bestemt liten frøken, og endel nysgjerrig..

ORIGINAL: Lottelott

Var det jeg og trodde.. Men hu sitter ikke helt rett da.. Og ikke lenge om gangen.. Hu hyler skikkelig om hu blir liggende til tider, he he :) Bestemt liten frøken, og endel nysgjerrig..

Er jo bedre å la henne sitteligge på fanget enn å bli støttet opp med puter osv, for da blir det fort litt brattere..

kjøp en vippestol da vel[;)] mini sitter litt i fanget mitt, eller sitter ikke da, ligger på ryggen på magen min på en måte:) setter han også mellom bena mine når jeg har bena på bordkanten og sitter i sofaen om du skjønner... vippestol er sikkert veldig bra om hun er nysgjerrig[;)]

Vi gjør d av å t. Pakke ho inn i dyna, å støtte ho svakt opp me ei pute. Men kun når vi sitt sammen me ho.

ORIGINAL: Lille0385

kjøp en vippestol da vel[;)] mini sitter litt i fanget mitt, eller sitter ikke da, ligger på ryggen på magen min på en måte:) setter han også mellom bena mine når jeg har bena på bordkanten og sitter i sofaen om du skjønner... vippestol er sikkert veldig bra om hun er nysgjerrig[;)]

Hu har en baby bjørn vippe stol :) Som hu bruker masse :) Men da skal jeg ikke legge en soffa pute bak ryggen hennes mere :) Måtte bare høre med dere om det fortsatt var farlig.. Lå sånn for første gang i ett par minutter før hu sovnet, og da tok jeg de bort med engang..

ORIGINAL: Beckymams

Vi gjør d av å t. Pakke ho inn i dyna, å støtte ho svakt opp me ei pute. Men kun når vi sitt sammen me ho.

Sånn jeg gjorde og... Bare jeg hadde dynen under hu, og teppe over..

Snuppa står også en del, sterke bein har hun! [8D]

Min og står, særlig når han blir sinna[8D], er stiv som ei fjøl da[:D] Sparker ifra, og reiser seg rett opp..

ORIGINAL: AnneEmilie

ORIGINAL: ellaumbrella

Man burde ikke la babyene øve på å sitte med pute os. De skal helst ikke sitte opp før de kan sitte selv.

de skal vel helst ikke sitte før de klarer å sette seg opp selv. Oda blir også lei av å ligge, så har henne endel på fanget, men passer på at hun "ligger" på fanget, ikke sitter. [:)]

Tuva lærte å krabbe lenge før hun kunne sette seg opp selv. Husker at vi skulle på fjellet og spurte helsesøster om vi kunne bruke bæremeis. Da sa hun at siden Tuva generelt var så sterk i kroppen kunne vi bruke det, selv om hun ikke satte seg opp selv. Så man må jo bruke litt skjønn, men synes selv det er alt for tidlig å støtte opp med puter ol allerede nå.

Skjønner det ikke bare er meg som har en nysgjerrig baby her, he he :) Men, nå satt hu jo heller ikke rett på rumpa heller da.. Sånn som da hu "sitter" på fanget.. Er jo bedre å sette hu i vippestolen :)

Back
Topp