Sitting...

januarjenta

Betatt av forumet
Så at Silje85 hadde skrevet noe om det på en annen tråd å da må jeg bare spørre...
Sitter deres babyer på rumpa på fanget? Da snakker jeg om Sitting uten støtte i ryggen, og ikke sitte-ligging.
Snuppa mi HYYYLER om jeg legger henne bakover, hun vil sitte å se seg rund. I dag var jeg ute å da var det ei anna mamma (som jeg ikkje kjenner) som sa "oi, lar du henne sitte sånn? Tenker du ikke på at ryggen ikke er så sterk ennå?" Ble litt paff... Hva skal jeg gjøre da?? Tvinge henne til å ligge??

Ja, må jo såklart ha støtte. Har hørt noe om at de ikke skal sitte før de klarer det selv...

Even er såpass nyskjerrig att han sitter på fanget iblandt:) Sitter bare litt om gangen,ellers bygger jeg opp med puter i sofaen så han sitteligger der eller sitter i vippestolen.

Hehe..ikke farlig å svare vel. Er førstgangs så lurer på mye...!

Holder jo å gir støtte, men mye av vekta er nok ofte på stumpen...prøver å holde vekta oppe men... Godtar ikke å ligge litt bakover, da bøyer hun seg bare sammen så hun sitter uansett...

ORIGINAL: Linda*

Even er såpass nyskjerrig att han sitter på fanget iblandt:) Sitter bare litt om gangen,ellers bygger jeg opp med puter i sofaen så han sitteligger der eller sitter i vippestolen.

Ja, hun sitter der ikke i timesvis da, bare sånn litt av gangen...[;)]

ORIGINAL: Ephexita

Hm, Amalie er VELDIG glad i å få sitte på knærne mine vendt mot meg.

Jeg støtter henne godt rundt magen/ ryggen for at det tunge hodet ikke skal tynge så fælt på ryggen.
Jeg fikk kjeft av manuell terapauten når jeg sa at huin fikk sitte LITT på fanget.
Prøvde å forklare at hun bare skreik når jeg la henne bakover osv, men han var ikke nådig. (begynte å snakke om at hun utnyttet meg som forelder for å få viljen sin, og at det bare var å holde ut at hun lå og skreik for hennes eget beste)[>:]
Alikevel lar jeg henne sitte litt. Begrenser det mer, og prøver å ha henne mere sitteliggende i armkroken..
De vil jo opp og frem, forstår frustrasjonen deres.
Så lenge man ikke lar de sitte alene på rumpa uten støtte burde det jo gå greit tenker nå jeg[;)]
Alt med måte[:D]

ok...måtte bare få bekreftet at det ikke bare er meg som er "sprøyte gal" (for det var det jeg følte når jeg fikk den kommentaren før i dag av ei dame jeg ikke kjenner!)[8D] Prøver jo å begrense det, og lar henne ligge mye flatt på gulvet etc, men ute blandt folk så er det jo ikke akkurat fristende å fremprovosere hyling når jeg vet hvordan jeg an unngå det...![;)][8D]
Era setter seg også opp av seg selv om hun har skråbaakke i ryggen...!

Når jeg sitter med Nicklas oppover beina mine og holder han i armene drar han seg opp aleine i sitte stilling..
Alt med måte sier no jeg..[:D]

ORIGINAL: Torres

ORIGINAL: Ephexita

ORIGINAL: Torres

Adrian og elsker og sitte[:D] Han er så nyskjerrig at han vil jo ikke ligge for da får han ikke med seg noe[:D] Så vi lar han sitte på fanget vårs, men ikke for lenge av gangen. Og så er det veldig effektivt når han skal rape, hehehehe[:D]
Da raper han som en mann!!!!!

Haha, sitte og vippe litt så kommer det rap jeg ikke trodde at en så liten kropp kunne produsere. hehe

Og så kan de komme maaaange timer etter han har spist[:D][:D][:D]
Han har ikke halvparten så mye luft i magen lengre etter jeg begynnte og la han sitte[:D] Nå kommer mesteparten opp i stede for ned[;)]

Helt likt her også. Vi var plaget med mageknip (pga luft som ikke kom ut noen vei) helt til vi begynte å la henne sitte å få opp rapen...veldig effektivt[:)]

Det med sitting som det er spesielt rettet en pekefinger mot er å sette barnet opp i sittende stilling feks på gulvet før det kan sette seg opp selv. Å la barnet sitte litt støttet inntil kroppen din på fanget er, hvertfall ikke i mitt hodet, det samme. [;)] Her har han nesten ikke gjort det heller, men han har sittetligget på fange mitt. [:)] I vippestolen ligger han [:)]

ORIGINAL: Mirus

Det med sitting som det er spesielt rettet en pekefinger mot er å sette barnet opp i sittende stilling feks på gulvet før det kan sette seg opp selv. Å la barnet sitte litt støttet inntil kroppen din på fanget er, hvertfall ikke i mitt hodet, det samme. [;)] Her har han nesten ikke gjort det heller, men han har sittetligget på fange mitt. [:)] I vippestolen ligger han [:)]

Gjør det samme som deg med snuppa å er helt enig med deg [;)]

Back
Topp