sitteunderlag barn

All song

Forumet er livet
Julibarna2014
Aprillykke 2016
Lurar på om noen vet var eg kan bestille på nett ett sittunderlag till gutten min på 3 År som skall bruka den på tur i bhg :)

Takk

Vet ikke om noe. MEN har alternative tips :p Du kan også kjøpe et vanlig stort ett som du klipper av en bit på. Da har både du og lille.
Tovede underlag er også praktisk hvis man vil lage selv.

Kan du strikke eller hekle? Det er superenkelt å lage en firkant med tykk ulltråd og tove i vaskemaskinen :) ellers er det jo alltid i fjellreven-sekker, i tilfelle han trenger sekk og ;)

Kan du strikke eller hekle? Det er superenkelt å lage en firkant med tykk ulltråd og tove i vaskemaskinen :) ellers er det jo alltid i fjellreven-sekker, i tilfelle han trenger sekk og ;)
Nei de kan eg ikkjw. Varken strikka eller Hekle. Sekk har han redan. Fick ny før 2 Mnd så ny sekk er ikkje aktuelt

Vi bruker noen vi har fått fra coop extra, i sånn skumgreier, sammenleggbare, veldig praktiske:joyful:og varmer godt:smug:

Dette lurer jeg på også :)
Kanskje kjøpe et stort og dele i to ja? Eller mulig XXL etc?

Tovet sitteunderlag:)

Sitteunderlag får man jo kjøpt i alle sportsbutikker

Mine barn har slike glatte som man kan folde sammen. De tovede er ikke like praktiske når man er ute i snøen. Snøen blir sittende fast på de og blir puttet med i sekken

Til barnehagebruk er de sammenleggbare fine. Våre har alltid det i sekken.

Begge har er stort tovet et, men det er tyngre og tar mye mer plass i sekken.

Sitteunderlag får man jo kjøpt i alle sportsbutikker

Mine barn har slike glatte som man kan folde sammen. De tovede er ikke like praktiske når man er ute i snøen. Snøen blir sittende fast på de og blir puttet med i sekken
ja akurat se eg har tenkt. Vill helst ha en sånn glatt

Sammenleggbare underlag selges i alle sportsbutikker. Til og med coop obs selger det. ;)

Så nå at du skrev på nett, men de finnes i nettbutikkene og.

Back
Topp