Sitter på legevakta jeg :(

• Trådstarter Trådstarter SmulteTrulte
  • Opprettet Opprettet
Føler du deg fortsatt gravid?
Jeg har 4 barn og jeg har blødd med alle 4, men nr 3 blødde jeg i 2 mnd og jeg blødde mer enn mensen. Store klumper kom også.
Da jeg kom til ul blødde jeg ut hele papiret jeg lå på og de begynte å snakke om utskraping, lykken var stor da vi så ett bankende hjerte.
Nå er han 8 år.

Ja jeg føler meg fortsatt gravid ;) fortsatt super vonde pupper og trøtt som et uvær! Men klarer ikke å roe meg ned før jeg vet at alt er bra inni der.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Hvordan gikk det? Alt bra? :)

Ingen ul :(! Men veldig godt å endelig bli hørt og få forståelse. Er blitt sykmeldt fram til neste tirsdag. Er da jeg har første svangerskaps kontroll. Tatt hcg prøve og skal ta ny på onsdag for å se om det er økning. Føler meg mye roligere, selv om jeg fortsatt er litt bekymret for lille.

Syns de godt kunne gitt deg en ul men, du kan jo alltids bestille en privat men det koset fra 500 til 1000

Ja skulle gjerne hatt en ul. Men om ikke jeg får det til tirsdagen så bestillee jeg privat ;)

Ja så bra :) jeg er 7+2 på vei og ikke ni fikk jeg vite på ul i dag så da er vi omtrent like langt :)

Kjipt å bli satt tilbake da. Men så lenge lille spire har det bra er det det viktigste ;) jeg er 8 uker i morgen :D

Ja jeg var glad det vanvare var 3 uker igjen av "faretiden" men nå var det 5 uker igjen. Men tror sjansen er stor og god når man ser ett bankende hjerte i uke 7 :)

Godt du ble litt beroliget, håper prøvene viser fin økning og at du får ul.
Tror jeg har vært heldig med legene mine, jeg har spurt om henvisning til ul hos min faste gynekolog og fått det uten mer om og men både denne gangen og forrige, med førstemann ble jeg henvist i forbindelse med en blødning, var da inne både i uke 6 og uke 8 og har en fantastisk 3,5 åring nå :)

Back
Topp