Sitter på legevakta jeg :(

• Trådstarter Trådstarter SmulteTrulte
  • Opprettet Opprettet
S

SmulteTrulte

Guest
Begynte i gårkveld med litt brun utflod, vondt i ryggen og litt i magen ;( fortsatt litt blødninger med litt brunt og litt rosa! Kanskje sovet 2 timer til sammen i natt, er så bekymra for lille :( drar ikke herfra før jeg har blitt undersøkt ordentlig..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Huff! :confused: Hvordan går det med deg? Krysser fingrene for at alt er bra.

Krysser fingre og tær for deg!!!

Hva skal man si? For det første så har ikke legen jeg kommer inn til fått informasjonen om at jeg er gravid. For det andre så får jeg paralgin forte og pencilin! Og ingen som helst mulighet for å få undersøkt om alt er bra :( for det tredje så får jeg beskjed om å dra hjem og slappe av og ikke stresse, hvordan i hule skal jeg klare det da?? Bare gråter jeg nå, aner ikke hva jeg skal Gjøre :'(

Bor du i Oslo? i så fall ville jeg hørt med volvat, om de kan ta en gyn.undersøkelse.
Hvor langt er du på vei?

Nei bor i sande. Er 7+5. skal ringe fastlegen i morgen tidlig, se hva han sier.

Stakkars deg. Det hadde tatt dem 10 min å ordna en ul til deg. Krysser alt for den lille har det bra. Har hørt at det er gode sjanser så lenge det ikke er noen klumper,så det går sikkert bra dette.

Jeg fikk også beskjed om på legevakta at de ikke kunne ta ul der. Det måtte jeg bestille privat isåfall..:S
Håper det går fint for deg, og at ingenting er galt med spira! <3

Uff så leit å lese. Men........ Så lenge det ikke er friskt blod og du blør mye og det kommer klumper skal det ikke behøve og være noe farlig. Jeg har mistet tre ganger og har hatt veldig mens krammer og blødd ganske mye alle gangene. Så prøv og legg deg ned rolig og ikke stress. Du kan jo vet dra på legevakten i Tønsberg også. Og si du var på besøk her og at du er veldig bekymret og at du ikke vil dra før noen har sjekket babyen i magen.

Om ikke legen min ikke gjør noe i morgen då kommer jeg til å bestille privat ja!

Nei er ikke friskt blod og ikke veldig store mengder! Men har litt vondt i rygg og mage, så bekymrer meg veldig.

Ja det skjønner jeg godt. Dra til Tønsberg legevakt. Der har de mulighet til og ta ul på sykehuset.

Får ikke dratt noe sted nå, gubben drar på jobb om kort tid. Blødningene har heldigvis stoppet da :)

Så bra. Si i fra her hvordan det går....

Da har jeg fått time hos legen min 11.20 i dag. Blir ihvertfall tatt blodprøve, så får vi se om jeg får ul eller ikke :)

Spennende. Jeg skal på ul 1040. Kjenner jeg gruer meg veldig. Er så redd for at noe er galt...

Masse lykke til til deg..... Fortalte om deg til samboer i går og han fikk veldig vondt av deg. Når man er ca like langt på vei og man sitter og deler erfaringer er det utrolig rart hvor stor omsorg man får får andre mennesker

off...lykke te i dag:-) krysse fingrene for deg !! :-)

Back
Topp