På tirsdag startet jeg med maserier, ble sjekket av jordmor og sendt på sykehuset kl 02 natt til onsdag.
Resistrert rier på sykehuset.
Skal egentlig ha mitt 3dje snitt 5.januar, og var i følge UL termin 36 uker da. (Mens termin 36+4).
De ville ikke ta KS den natta å ga meg heller smertestillende for å stoppe/roe riene..noe som skjedde.
Ble liggende på sykehuset på onsdag, men kun kynnere å registrere så jeg ble skrevet ut.
Hadde jeg vært forbi uke 37 den natta, så hadde dem tatt KS samme natt
typisk !!
I dag begynte harde kynnerer å komme igjen.
Begynte å notere i 20.tiden og ringte jordmor i 22.30 tiden.
I frykt for å bli sendt inn på sykehus uten at KS blir tatt...igjen... Så fikk jeg ordre om paracett og prøve såve.
Maseriene ga seg og jeg lå kun med svake murringer, så jeg duppet av litt.
01.24 våknet jeg med skikkelig tak i ryggen og nedre del av magen.
Smerter!!
Ligger å kjenner trykk.. Skikkelig trykk i ryggen en halvtime før jeg bestemmer meg for å stå opp igjen.
Så her sitter jeg å noterer å peser meg igjennom sammentrekkningene.
De har blitt onde nå, men ikke regelmessig.
Siste færja til sykehuset gikk 01.30 så vet ikke om det er no vits å ringe jordmor.
og heller vente til morgenen?
Er redd for at disse sammentrekkningene er ekte rier
Livmoren min skal ikke ha mange rier.
Huff er så usikker.
Er første gang jeg opplever maserier/rier. Så blir nervøs når jeg vet at fødselen IKKE bør starte

Resistrert rier på sykehuset.
Skal egentlig ha mitt 3dje snitt 5.januar, og var i følge UL termin 36 uker da. (Mens termin 36+4).
De ville ikke ta KS den natta å ga meg heller smertestillende for å stoppe/roe riene..noe som skjedde.
Ble liggende på sykehuset på onsdag, men kun kynnere å registrere så jeg ble skrevet ut.
Hadde jeg vært forbi uke 37 den natta, så hadde dem tatt KS samme natt
I dag begynte harde kynnerer å komme igjen.
Begynte å notere i 20.tiden og ringte jordmor i 22.30 tiden.
I frykt for å bli sendt inn på sykehus uten at KS blir tatt...igjen... Så fikk jeg ordre om paracett og prøve såve.
Maseriene ga seg og jeg lå kun med svake murringer, så jeg duppet av litt.
01.24 våknet jeg med skikkelig tak i ryggen og nedre del av magen.
Smerter!!
Ligger å kjenner trykk.. Skikkelig trykk i ryggen en halvtime før jeg bestemmer meg for å stå opp igjen.
Så her sitter jeg å noterer å peser meg igjennom sammentrekkningene.
De har blitt onde nå, men ikke regelmessig.
Siste færja til sykehuset gikk 01.30 så vet ikke om det er no vits å ringe jordmor.
Er redd for at disse sammentrekkningene er ekte rier
Livmoren min skal ikke ha mange rier.
Huff er så usikker.
Er første gang jeg opplever maserier/rier. Så blir nervøs når jeg vet at fødselen IKKE bør starte