Sitter og tenker.. Kan jeg hadd en SA

Spent.no

Forelsket i forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Sist mens var skikkelig rar, var en 5 dager på overtid, men spottet før den kom. Testet negativt på graviditetstest, åde hjemme og til legen. Så ventet jeg på ny runde mens, og den kom ikke, testet posetivt etter 7 dager, turde ikke å teste før. Kan det være jeg har mistet? Men at hcg har steget så jeg fikk posetivt test nå?Den var sterk posetivt og ble posetiv med en gang. Eller kan jeg ha blitt gravid da? Eller kan jeg hadd en SA men blitt gravid i mellom? Er så redd for første alternativ
 
Den første mensen høres ut som om det kan ha vært en kjemisk, da spotter man gjerne før. Men det kan jo også ha vært bare en rar mens.
Mens nummer to, som aldri kom; hvis du testet positivt 7 dager etter forventet, så er det ikke rart om testen var sterk. Vi som har svake tester har jo gjerne testet mange dager før forventet mens.

Jeg tror nok at alt er slik som det skal, håper du finner en måte å bli rolig mtp dette på. :) Selv har jeg tenkt å ta test med ukesindikator for å få den berømte "3+ uker", men det blir jo først om 2 uker eller noe.
 
Hvis jeg er 5+5 i dag og tar test med ukesindikator. Er det noe vits? Vil jeg få 3+ eller vil jeg kunne få annet?
 
Back
Topp