sitter og skriver

satine

Forumet er livet
tale til bryllupet jeg skal i til helge..jeg er forlover [;)] og uff hvor jeg gruer meg til å holde talen...[:o] 100 gjester! Kommer til å dø! Ikke kan jeg drikke heller siden jeg ammer..hadde jeg i det minste kunne drokket ei flaske fin først [8D] Ikke lett å skrive tale heller, morsom skal den være, og rørende...[8|][X(] 

Det der er ikke alltid så enkelt.... [&o] Men det går nok sikkert veldig bra skal du se!! Lykke til hvertfall! [;)]

Lykke til.

Når jeg hører folk holde taler så synes jeg alltid at de korte talene er best!!!!! [;)]

jeg var forlover for to helger siden... fiksa barnevakt til lillegutt som bare var to uker gammel, jeg hadde brystbetennelse og vært dritsjuk uka i forveien.. så hadde ikke fått sett over talen mer enn halvannen gang før jeg holdt den!
grua meg som bare det, men det gikk såååå bra!!!

hadde jo tatt med historier som vi har opplevd sammen, så jeg huska jo nesten alt jeg skulle si, brukte nesten ikke arket!

og jeg haaater å stå å snakke foran masse mennesker, men utrolig nok gikk det supert!! lykke til med din tale! håper det går bra[:D]

Back
Topp