sitter og printer ut

Ole Brumm

Forumet er livet
sangheftet nå, det tar tid gitt, men så blir det fint også da!!
da er det faktisk bare å printe ut sanghefte til alle, pluss kirkeprogrammet, pluss hente kjolen som er igjen på to-do lista mi. Skal bruke neste uke på disse småtingene og så skal jeg bare nyte tilvrelsen! Utrolig deilig å slappe av den siste uken før bryllupet.

Dere andre som snart skal til pers-er alt klart?

fikk en grufull opplevelse igår, skulle og levere kjolen min til sying, butikken jeg kjøpte kjolen hos og betalt for sying hadde lagt ned, uten å si fra på forhånd... HVA SKAL JEG GJØRE????????? kiipe greier...

ORIGINAL: dagosi

fikk en grufull opplevelse igår, skulle og levere kjolen min til sying, butikken jeg kjøpte kjolen hos og betalt for sying hadde lagt ned, uten å si fra på forhånd... HVA SKAL JEG GJØRE????????? kiipe greier...

wooooow å du får ikke sydd om kjolen slik du he betalt for???? utroli kjiiiiipt[:'(] dårli gjort av dei å ikke si f da!!!!

Gifter meg på lørdag og alt er ikke klart enda nei.... Kirkeprogrammet og sangheftet blir ordnet ferdig iløpet av uka[:)]. Men det ordner seg!

ORIGINAL: summer82

ORIGINAL: dagosi

wooooow å du får ikke sydd om kjolen slik du he betalt for???? utroli kjiiiiipt[:'(] dårli gjort av dei å ikke si f da!!!!

ane ikke om ho blir og fikse sånn at den blir sydd eller om jeg får pengene tilbake... [:(]

Back
Topp