Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja dette er min fjerde graviditet [emoji173]Regner med du/dere har barn fra før? Gleder meg sånn til å kjenne noe, men tipper/frykter det er maaange uker til![]()
Det er ikke til å ta feil av.Er det virkelig mulig å kjenne noe så tidlig? Babyen svømmer jo i vann inni der? Eller? Har hørt at det enten er luft eller tarmer som flytter på seg når livmoren dytter ting opp. Men folk virker så overbevist![]()
Gleder meg veldig i hvert fall! Kjente uke 16-17 første gang så håper litt tidligere denne gang. Uansett ikke lenge til![]()
Ja veldig koslig [emoji173]Kjente det så tidlig jeg også [emoji173] så koselig [emoji173]
Ja jeg er overrasket selv.Det var tidlig![]()
Det er ikke til å ta feil av.
Hadde det vært høyere oppe hadde jeg nok tatt det for å være luft eller noe annet men det kommer som små dultet innimellom. Helst når jeg sitter fremoverbøyd da det er press på mage/livmor fra buksekanten. Nesten som jeg skvetter til av og til [emoji173]
Nå skal det sies at jeg kan være noe lenger på vei da jeg har hatt veldig uregelmessige syklusser, og el kom ca når jeg forventet mens da det klaffet. Det vil vi finne ut på Oul
Jordmor mente jeg var 5 dager lenger da jeg var på tidlig ul i uke 7-8 [emoji4]
Jeg kjenner etter hver kveld når jeg har lagt meg, men ingenting enda. Utålmodig etter å kjenne livJa jeg er overrasket selv.
Men nå er jeg ikke i tvil at det må være det jeg kjenner. [emoji173]
Kjenner ikke noe når jeg legger meg i senga jeg heller. Kjenner etter hver kveld jeg også. [emoji12] Er som sagt når jeg sitter fremoverbøyd og det blir litt stramt over magen [emoji108]Jeg kjenner etter hver kveld når jeg har lagt meg, men ingenting enda. Utålmodig etter å kjenne liv![]()