Sitter her og venter...

Oj, så tidlig dere er oppe!! Jeg ligger fortsatt i senga :)

Sendt fra min Samsung
 
Gooood morgen. Her våknet snuppa litt før 6 :( også har ting gått i et og nå må jeg snart ut å trille. Men er her frem til det iallefall ;)
 
Ooohh...så deilig!:D
Heldige du!

Jeg hadde vært enda mer heldig om de hadde prøvd å latt meg sove hele veien :p
Isteden har jeg en samboer som er treg, så her har to barn klatret, klypet, hoppet og bit før pappaen kom seg ut av senga ;) Slik er det hver gang jeg skal sove lenger :p Hihi
Men det er deilig å ha senga for seg selv :)
 
Jeg hadde vært enda mer heldig om de hadde prøvd å latt meg sove hele veien :p
Isteden har jeg en samboer som er treg, så her har to barn klatret, klypet, hoppet og bit før pappaen kom seg ut av senga ;) Slik er det hver gang jeg skal sove lenger :p Hihi
Men det er deilig å ha senga for seg selv :)
Hehe...det er jo typisk!:p
Men du kan ikke klage som faktisk får lov til å slappe av litt til!:p
 
Hehe...det er jo typisk!:p
Men du kan ikke klage som faktisk får lov til å slappe av litt til!:p

Jeg klager og klager og jeg tar igjen med samme mynt ;) Hihi.

Jeg får ofte ligge lenger å slappe av, så han er snill sånn altså.
Det har nok noe med at jeg har litt søvn problemer. Pga jobben min får jeg ikke liv å gå på sovemedesiner så da har vi gjort det slik at jeg får ett par timer på morgen :) Og han sover på nettene :)
 
Her er det bånn gass da storegutta står opp kl 06, så da er det umulig å få sovero!:p
Åh, det hørtes stress ut :p Står somregel aldri opp før 9, med mindre jeg skal noe da ;)

Sendt fra min Samsung
 
God morgen :)
 
Jeg klager og klager og jeg tar igjen med samme mynt ;) Hihi.

Jeg får ofte ligge lenger å slappe av, så han er snill sånn altså.
Det har nok noe med at jeg har litt søvn problemer. Pga jobben min får jeg ikke liv å gå på sovemedesiner så da har vi gjort det slik at jeg får ett par timer på morgen :) Og han sover på nettene :)
Så bra han tar hensyn til deg og dine behov!:)
 
Back
Topp