M
Moderator Kine
Guest
Helt selv eller ved støtte eller kanskje ikke i det hele tatt 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det stemmer vel detHar hørt de ikkje skal sitte (typ rett opp-og-ned på gulvet) alene før de setter seg opp selv jeg..? Lest det flere plasser pluss at helsesøster og fysio sa det. Det var ok i høystol og sportsdel på vogn, men ikke alene på gulvet liksom..
Pratet med fysio på helsestasjonen i går og han sa også at de bør sitte minst mulig i matstol, sportsdel og bilsete også til de kan sette seg opp selv. Fanget var egentlig den eneste sittinga som er ok i følge han..Det stemmer vel detjeg har fått beskjed om minst mulig i høystol og vogn også jeg da, da de ikke er sterk nok før de setter seg opp selv- enda hvor stødig de sitter. ?
Ja det er det jeg også har hørt. Her spiser han i vippestol og sover i bagdel enda til tross for at han sitter stødig selv.Pratet med fysio på helsestasjonen i går og han sa også at de bør sitte minst mulig i matstol, sportsdel og bilsete også til de kan sette seg opp selv. Fanget var egentlig den eneste sittinga som er ok i følge han..