sitter bare og gråter

Sender deg en klem, og krysser fingrene for deg <3 Lykke til i dag..

akkurat kommet fra legen, prøvene fra tidligere i uka så ikke så bra ut, hcg har ikke steget som den skal.. og fortsatte å blø med litt klumper i går, så alt tydet på at jeg mistet :)
tok ny prøve i dag og får svar på mandag, men så ikke bra ut.

så da ser det ut som jeg ikke får oppleve gleden likevel.. gjør bare så ondt, livet er så urettferdig,

vet ikke åssen jeg sletter meg fra terminlisten!

akkurat kommet fra legen, prøvene fra tidligere i uka så ikke så bra ut, hcg har ikke steget som den skal.. og fortsatte å blø med litt klumper i går, så alt tydet på at jeg mistet :)

så da ser det ut som jeg ikke får oppleve gleden likevel.. gjør bare så ondt, livet er så urettferdig,

Kjære deg. Ord blir fattige. Det er virkelig ikke rettferdig.. Skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre for deg. Håper at du har personer rundt deg som tar godt vare på deg nå. <3

tok blodprøve på mandag og onsdag, ringte legekontoret i dag for å høre om det var svar å få, de hadde fått svar fra mandagen, men fikk til svar: hcg er så lavt at du er nok ikke gravid om det er det du lure på ,
jeg vet ikke hva jeg skulle tro, ble helt paff for det svaret, fikk sagt at jeg har ått positive tester,
fikk til svar da ja du er kanskje det da, får vente og se i morgen da om prøven er fohøyet og den bør være mye forhøyet... ( for ei sur kjerring i tlf) jeg er helt ifra meg.....

og nå nettopp så startet jeg å blø..friskt blod...så vet ikke hva jeg skal tro...
kommer med en oppdatering når jeg orker, akkurat nå vil jeg bare dø..........

Hvordan går det med deg?

aff. jeg så ikke svaret ditt før etterpå... ::S

uff.... i mangel på ord vil jeg bare sende deg en klem, og ønsker deg alt av lykke til fremover! <3

:( Utrolig leit :( *stor klem*

Sniker litt... men fy for ei dame med det svaret! Ønsker deg alt godt... ord blir fattige i slike situasjoner... har vært der selv så vet hvordan du har det ♥ mange varme klemmer!

Huff det er veldig trist å lese :(

Jeg skal ordne terminlista for deg :(

Back
Topp