sitter bare og gråter

ønsker så inderlig en liten sp

Gift med forumet
Assistert-jentene
Oktoberskatter 2014
Himmelbarn
Julikulene 2020
tok blodprøve på mandag og onsdag, ringte legekontoret i dag for å høre om det var svar å få, de hadde fått svar fra mandagen, men fikk til svar: hcg er så lavt at du er nok ikke gravid om det er det du lure på ,
jeg vet ikke hva jeg skulle tro, ble helt paff for det svaret, fikk sagt at jeg har ått positive tester,
fikk til svar da ja du er kanskje det da, får vente og se i morgen da om prøven er fohøyet og den bør være mye forhøyet... ( for ei sur kjerring i tlf) jeg er helt ifra meg.....

og nå nettopp så startet jeg å blø..friskt blod...så vet ikke hva jeg skal tro...
kommer med en oppdatering når jeg orker, akkurat nå vil jeg bare dø..........

tok blodprøve på mandag og onsdag, ringte legekontoret i dag for å høre om det var svar å få, de hadde fått svar fra mandagen, men fikk til svar: hcg er så lavt at du er nok ikke gravid om det er det du lure på ,
jeg vet ikke hva jeg skulle tro, ble helt paff for det svaret, fikk sagt at jeg har ått positive tester,
fikk til svar da ja du er kanskje det da, får vente og se i morgen da om prøven er fohøyet og den bør være mye forhøyet... ( for ei sur kjerring i tlf) jeg er helt ifra meg.....

og nå nettopp så startet jeg å blø..friskt blod...så vet ikke hva jeg skal tro...
kommer med en oppdatering når jeg orker, akkurat nå vil jeg bare dø..........

Jeg er sjokkert over måten hun snakket til deg på :O Det går da virkelig ikke an!!!

Vet jeg ikke kan si noe for å få deg til å føle deg bedre, men krysser alt jeg har for at du er gravid og sender deg en god klem <3

Ånei.....krysser alt jeg har for at det går bra! For en utrolig fæl dame å møte på telefon. Det går jo ikke an!! Huff... Ser at du har en tung prøvehistorie bak deg. Håper sånn at alt går bra for dere!

Ord blir fattige. Men jeg tenker på deg, og jeg håper du får gode nyheter i morgen. <3

:(

Jeg fikk nøyaktig samme beskjed i januar 2012!!! HCG på 30 noe... Men det var bare tidlig :) Spira mi sitter på pappas fang og drikker saft nå :) Blødninger har jeg hatt når jeg har hatt begge barna mine i magen også, dog ikke store mengder...

Skal krysse fingrene for at det samme gjelder hos dere!! HCG starter et sted, og det tar tid før det er oppe i de høye tallene! Det er ikke alle leger som tenker over det faktumet

Neeiii! Ord blir fattige, som Mummmimamma sier... Håper virkelig at det likevel er en spire som klamrer seg fast inni der. Unner ingen å oppleve de tingene du har gjort.

Ååå nei :( begynte å gråte selv... ( huff hormoner )
Men jeg håper som ho sier her oppe at det kan være at hcg ikke e så høy ennå... Krysser fingrene for deg :)

Ogs ender over klemmer te dæ hele kvelden nu <3

håper det ordner seg og at den klamrer seg fast der inne...
trøsteklem!

slike sure mennesker burde ikke fått jobba der, har selv vert borti ei slik å hu fikk så ørene flagra, jeg ville ha en legetime for å få konstantert at jeg hadde mista, men hu sa det var ikke nødvendig siden det var så tidlig, skulle abre ta det som en vanlig mens...hallo i luken asså....

I alledager for en måte å svare deg på :-( :-( :-(

Sender deg mange klemmer og håper spiren holder seg fast. <3

Huff, kan skjønne at du blir ifra deg. Slike frekke kjærringer/menn (hvis det er menn på samme viset) burde ikke hatt slike jobber!!! Priser meg lykkelig over legekontoret jeg går til. Både legene å de i resepsjonen er fantastiske.
Krysser fingrene for at spiren din sitter. Klem <3

Herregud for ei F@&!?"""!!!!!

Helt utrolig at mennesker uten empati jobber i et sånt yrke!!

Håper og ber for at du er gravid!!!!!

"Juni 2014, førstegangs gravid"

Sniker litt. Bare sjokkert over behandling du fikk i tlf. Og sender deg en stor klem og ønsker deg lykke til

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Sender deg mange gode klemmer og håper vikelig at du får et positivt svar i morgen!

Uff det skal ikke være sånn :( sender deg masse klemmer <3 og håper på en bedre beskjed i morgen<3

Bloggermamma
Termin 01.06.2014

Uff, ingen god beskjed, men krysser fingrene for at spira sitter allikevel. Masse trøsteklemmer<3

Gutt født Juli 2008
Jente født Januar 2006
Prøver på 2014 baby

For en forferdelig måte å gi en sånn beskjed på. Skulle ikke vært lov. *drittkjærring*
Jeg krysser alt for at du fortsatt er gravid og at spiren klorer seg fast.
Sender en klem..

Back
Topp