Sitter å venter .. OPPDATERT !

Synne*

Elsker forumet
Sitter her å venter på telefon fra fødeavdelingen .. De ringer jo aldri tilbake :/

Har hatt en blødning idag.. Igjen!
Hadde en på tirsdagen å, å da sa de at om jeg fikk en til så måtte jeg ringe..

Ringte for en liten stund siden, å etter å ha snakket me hun så sa hun at hun måtte snakke med en lege om jeg skulle komme til en sjekk eller ikke..

*Liker ikke å vente*

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Da har jeg snakket med henne igjen..
De valgte å ikke ta meg inn til undersøkelse nå, men så fort jeg kjente noe ekle smerter i magen elr at det kom en blødning til, så måtte jeg ringe med en gang!
Å da SKULLE jeg komme inn til undersøkelse sa hun!

Så jeg måtte bare slappe av å ta det me ro nå..

æsj da! Sånt synes jeg ikke man skal behøve å sitte å vente på...Håper de ringer deg snart og masse lykke til![:)]

ORIGINAL: Badeand*

æsj da! Sånt synes jeg ikke man skal behøve å sitte å vente på...Håper de ringer deg snart og masse lykke til![:)]

Syns ikke jeg heller.. Må tenke på de som sitter hjemme å kanskje er litt småredd for om det kan være noe galt..

Ja, håper jeg også.. Takk! [:)]

ORIGINAL: S.Reve

uff,så kjipt!
Hvordan føler du deg selv med det?
Bekymra eller beroliga?
Håper du slipper flere blødninger!

Jeg er litt mere bekymra, å har helst ville hatt en time til undersøkelse, å det sa jeg til hun når jeg snakket med henne, men måtte bare vente sa hun..
Men at jeg da SKULLE inn til time neste gang!

Håper jeg også!

Om du får flere blødninger da, så bare ringer du og sier at nå kommer jeg! Ikke noe å be om lov om det da syntes jeg. [;)] Skal jo ikke gå å bekymre seg heller. Håper at du ikke får flerer blødninger!

Dette hørtes veldig dumt ut synes jeg.. skulle så ønske at de kunne fått deg inn på sjekk med en gang.
Så jeg hadde ikke nølt med å ringe inn dersom jeg ble mer bekymret, følte ubehag/smerter.. jeg har virkelig troen på at vi kvinner har en utrolig egeninnsikt på når noe er feil - noe som burde respekteres mye mer.

Håper du får hvilt deg godt ut nå, og håper at du ikke får noe mer ubehag fremover

*krysser fingre*

ORIGINAL: Mirus

Om du får flere blødninger da, så bare ringer du og sier at nå kommer jeg! Ikke noe å be om lov om det da syntes jeg. [;)] Skal jo ikke gå å bekymre seg heller. Håper at du ikke får flerer blødninger!

Enig!!

Har fått slappet av idag [:)]

Men skal på sykehuse imorgen, på akupunktur, så tenkte å høre om en sjekk da..
Samtidig som jeg er der..
Si at jeg er bekymra ++

Uffa! Håper det ordner seg... syns det er rart at de lot deg vente... folk flest vet jo at det er få som blir så bekymret som oss gravide!
Men krev undersøkelse om det skjer igjen... Noe vi satser på at det ikke gjør [:)]

Håper eg kan få berolige deg litt med at eg hadde blødninger i 3-4 måned med guttungen og han blir 5 år i løpet av uken. Eg gikk rett til legevakten og fikk se ultralyd av en liten aktiv krabat. Skulle ønske du hadde fått den samme trygghetsfølelsen som eg fikk den gang! Fikk også beskjed om blødninger i svangersapet var slett ikke så uvanlig som mange trodde. Så lenge det ikke er mørkt blod og sterke smerter, så gikk som regel over ved å ta det med ro.... MEN HUSK IKKE LØFT NOE!! Fikk beskjed om å ta det med ro, og maks løfte en melkekartong ;o) Vil også minne om at dette rådet er over 5 år gammelt!

Håper det hjalp litt!! Går nok bra skal du se.... [:)]

jeg har hatt et par blødninger i svangerskapet, har vist seg i etterkant at jeg ventet tvillinger men at det ene nurket ikke klarte seg [:(]. da var jeg bare 7 uker på vei. fikk en ny blødning i uke 14. jordmor beroliget meg da, og sa det faktisk er mer vanlig å ha blødninger i sv.skapet enn mange tror. er jo så mye som skjer inne i livmora, og ting som skal på plass. som Snart_mor til2 sier; så lenge det ikke hører sterke smerter med er det som regel ikke noe å bekymre seg over. men man skal alltid ta en telefon uansett er min mening hvertfall, for å forsikre seg. bedre å ringe en gang for mye, enn en for lite :)

Back
Topp