Sitter å limer...

Troillmor

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Himmelbarn
Junibarna 2015
Inn bilder i ungas "Barnet vårt" -bøker! Og sitter å håper mer enn noen gang at det skal gå bra denna gangen. Har så lyst på et deilig hyl i slutten av mai, fuktig babyhår å snuse på og en varm liten kropp å klemme inntil meg. Kjære gode gud om du virkelig er der ute... Alle høyere og gode makter av alle slag pass på vesle Pilten min. Har ikke ord på hvor høyt jeg elsker og lengter etter h*m allerede nå knappe 12 uker på vei. Dette er muligens mitt siste barn... hvertfall om alt går bra... for kroppen min er absolutt ikke gla i å bære frem småtroill med ekstrem kvalme, vektnedgang og nå også denne frynsete psyken. Til mandag et det tid for nok en titt inne i magehula med alle de gleder, redsler og spenninger det medfører. Heldigvis blir min kjære med denne gangen... mulig det blir masse tårer, ganske sikker det blir uansett resultat, men prøver å innstille meg og ikke minst håper det blir av glede. Flashbacks blir det uansett å se bittelille Pilten som forhåpentlig er like stor som sin englestorebror. Sorry detta ble langt... måtte bare ha ut litt steam!!!!!!!!

J+H=♡29.mai04 - ♡30.09.04 - ♡24.10.05 -
- Tordentroillet☆des'07 - Ulvesessa☆aug'10-
- Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor-
- give me babydust ☆ drømmer og håper forsiktig om ☆♡lillePilten♡min♡☆ -

Jeg er imponert over hvor åpen du er om tankene dine. Det er flott, og ikke minst VIKTIG. Jeg håper så inderlig på deres (dine) vegne at det står bra til i magen din! Masse klemmer! <3

Ei natt og en formidag igjen... er så takknemlig for at gubben har fri i hele morra og at'n ska værra med på denna 4. titten.

Rayne: var for mange år siden dypt deprimert, grunnen er ikke så viktig... og ga ikke uttrykk for følelsene mine... det kunne gått riktig galt
Så da en ny livskrise ramma var valget enkel... motsatt vei av sist...åpenhet. Tøft for meg selv og kanskje også for dem som må høre/lese... men gu så mye bedre enn å stenge ting inni seg!

J+H=♡29.mai04 - ♡30.09.04 - ♡24.10.05 -
- Tordentroillet☆des'07 - Ulvesessa☆aug'10-
- Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor-
- give me babydust ☆ drømmer og håper forsiktig om ☆♡lillePilten♡min♡☆ -

Jeg har som deg opplevd depresjon, og jeg vet også hvor viktig det er å være åpen om smertene man holder inne. :)

Back
Topp