sitter å kjenner på små dult...

Så koselig :) Hvor langt er du på vei?
Selv har jeg kjent noe som minner om "bobling" innimellom den siste uken, men er usikker om det er babyen eller hva det er. Er andregangs da, men kanskje litt tidlig fordi.. jeg vet ikke :P

er 15+ 3 i følge menstermin, og 15+5 i følge tidlig ul. har kjent noe før også, men kjenner det tydelig nå=) er også andregangs. hvor langt er du på vei?

Jeg har også kjent noen små dult, tror jeg :) Er 15+5 i dag.

Jeg er 16+2 og har ikke kjent noe foreløpig! Er førstegangs så vet ikke heelt hva jeg skal kjenne etter heller.. Skal til fastlegen i morgen, og kjenner jeg gruer meg siden jeg ikke har kjent noe ennå :/ Håper på å få høre hjertelyden igjen! Da hadde jeg blitt lettet!

så koselig at flere kjenner liv=) Jente86: du trenger ikke bekymre deg over å ikke ha kjent noe ennå... det er jo veldig tidlig, og iallefall når det er første gang!=)

Jeg er 16+2 og har ikke kjent noe foreløpig! Er førstegangs så vet ikke heelt hva jeg skal kjenne etter heller.. Skal til fastlegen i morgen, og kjenner jeg gruer meg siden jeg ikke har kjent noe ennå :/ Håper på å få høre hjertelyden igjen! Da hadde jeg blitt lettet!
jeg kjente ikke noe før 19 uker forrige gang (første gang) og morkaken lå ikke foran så var ikke derfor så det er ikke seint for deg om det er det du frykter :-)

jeg har ikke kjent noen dult enda, men har kjent bevegelse siden ca uke 12, men tenkte det var noe annet først siden det var så tidlig og jeg kjente så seint sist :-) men det er herlig :-) kjenner ikke noe hver dag da.

Kjenner heller ikke hver dag, men nesten=) Gleder meg til de harde sparkene kommer! =) Og til pappen og storesøster får kjenne!

ja jeg gleder meg også til det blir sterkere og tydeligere :-)

ååå, jeg vil også. Men det blir vel min tur også. Er bare 15 uker ennå, så det er vel tidlig ennå.

Har vært mye oppe i natt med Veslegutt grunnet høy feber og falsk krupp, mannen lå og sov med feber stakkars:( så måtte jeg tisse og da jeg satte meg på do kjente jeg et lite dult :):D:):D ble varm fra lilletåa og opp :D

Ja, kan kjenne noe når jeg ligger i sengen og er helt stille :) Er gaaaaanske sikker på at det er minien :)

Har kjent et minidult i ny og ne fra 13ende uka(12+..) med alle mine 3. ikke no mønster og heller ikke hver dag... men kjent liv. er 13+5 idag.

Jeg kjenner også små dult sånn innimellom. Er 16+2 i dag, men gleder meg til det blir mere kraftigere og at samboer og vesla kan få kjenne litt også!

Synes å ha kjent noen små bevegelser når jeg ligger helt i ro i sengen, men vet ikke helt om jeg skal tro det er den lille. Kjente seint sist pga. foranliggende morkake, så klarer liksom ikke å tro at jeg skal være så heldig å få kjenne det tidlig denne gangen :P

Jeg var 15 uker sist gang jeg var sikker på at det var liv jeg kjente :) så ligger ofte på kvelden nå og prøver å kjenne etter noe :P

fortalte min JM at jeg at jeg hadde kjent liv fra litt uti uke 12+.. både med denne og mine 2 første... virka som ho blei litt overaska, så spurte ho "ikke hver dag?" "nei... bare sånn nå og da... innimellom" så smilte ho varmt å sa jeg var heldig! Deilig å bli trodd av den som skal følge meg opp.

sniker litt fra november her... har nettopp fått beregnet termin og den er i slutten på oktober, tidligere enn jeg trodde :) Jeg tenkte det var for tidlig å kjenne noe så tidlig, men er rimelig sikker på at jeg kjente noe her en kveld, like før jeg var 12 uker på vei. Satt bøyd framover en stund i sofaen, men trang bukse på, og kjente plutselig noe som beveget seg, på størrelse med en reke... Kan liksom ikke ha vært noe annet, var ganske langt nede... Gleder meg til å kjenne mer, men etter den gangen har jeg ikke merket noe...

Back
Topp