Sittedelen i vogna!

Jeg lurte på akkurat det samme. Jeg har bestemt meg for å bytte nå! Han prøver dra seg opp av bagen når han er våken, så håper sittedelen gjør det mer spennende å være våken i vogn. Han er 5,5mnd (6mnd neste uke). Vi har Bugaboo buffalo så føler han kan ligge flatt også i sportsdelen.
 
Jeg har bytta fordi hun er lang. Har ikke satt henne opp i den enda.. Hun er 6,5 måned snart
 
Jeg må vel gjøre d snart da han er utålmodig hvis han ikke har sovet så mye.. Er snart for kort også. Snart 7 mnd! Syns bare d er så trist å aldri skal bruke bagen mer;(
 
Jeg har ikke bytta enda, men han prøver å dra seg opp etter lekene ;) Vi har bugaboo og jeg liker ikke så godt sittedelen. Noen som har erfaring med den vognen?
 
Jeg har ikke bytta enda, men han prøver å dra seg opp etter lekene ;) Vi har bugaboo og jeg liker ikke så godt sittedelen. Noen som har erfaring med den vognen?
Vi byttet i dag! Både jeg og mini er superfornøyde!! Vi har Buffalo. Helt topp. Var happy våken i den og sov godt i den! Her klarte mini dra seg opp fra bagen så da var det dags for å bytte.
 
Vi har bytta. Han er så lang og liker ikke å ligge i bag lenger:)
 
Har ikke bytta. Fortsatt god plass. Har også mulighet til å vippe opp ryggen i bagen så tenker vi bruker den ei stund til :)
 
Jeg har ikke bytta enda, men han prøver å dra seg opp etter lekene ;) Vi har bugaboo og jeg liker ikke så godt sittedelen. Noen som har erfaring med den vognen?
Vi har bugaboo cameleon og bytta til sittedelen sist uke. Var litt usikker på hvor godt skjermet for "vær og vind" hun kom til å være før vi bytta. Sittedelen fungerer topp! Mini både sitter og sover godt i den. Kan legge den helt flat i ryggen når hun sover. Vi bruker bugaboo sin vognpose i sittedelen.
 
Veldig snart. Hun var 67,5 cm på 5 mnd kontroll og er 6 mnd straks. Bagen er vel 79 cm, men vognposen stjeler endel cm..
 
Back
Topp