Sitte!

Sååå bra! Og så stolt hun ser ut! ;) Gleder meg til det kommer her også!

Herlig!! Så stolt da :D Og skjønn!!

Ser jo superstolt ut! Så nydelig!

FIkk en film der lille frøken går alene med brio-vogna si i dag, ser riiiimelig stolt ut der og gitt.

Hun er rimelig stolt der hun sitter ja! :p

Takk :D

Kan hun "gå" allerede? Oi så flink! :D

Veldig ustø enda da, men ja "går" alene med vogna si. Vi går selvsagt bak og sikrer da, så hun ikke slår seg :) Har såvidt begynt å slippe seg når hun står i sofaen og, finner balansen og står noen få sekunder :)

De sier at de som er tidlig ute fysisk ikke er så raske når det kommer til prating da. Spent på om det stemmer.

Veldig ustø enda da, men ja "går" alene med vogna si. Vi går selvsagt bak og sikrer da, så hun ikke slår seg :) Har såvidt begynt å slippe seg når hun står i sofaen og, finner balansen og står noen få sekunder :)

De sier at de som er tidlig ute fysisk ikke er så raske når det kommer til prating da. Spent på om det stemmer.

Det har faktisk stemt med de som jeg vet om. Mine barn har ikke vært noe særlig raske fysisk, men prating; DET kan de. :p og tanteguttene mine har vært tidlig ute med klatring/gåing/løping, men seine med pratinga. Sikkert tilfeldig kanskje, men. :rolleyes: Jenter er jo tidlige uansett da. ;)

Det høre veldig likt ut som her. Hun har stått med støtte siden hun var 2 måneder, går selv med gåvogn, setter seg opp selv, reiser seg opp overalt. Men språklig sett er hun ikke så veldig aktiv, og det er egentlig veldig lite babling.

Det høre veldig likt ut som her. Hun har stått med støtte siden hun var 2 måneder, går selv med gåvogn, setter seg opp selv, reiser seg opp overalt. Men språklig sett er hun ikke så veldig aktiv, og det er egentlig veldig lite babling.

Her bables det på ut og innpust, men ikke noe tydelig som kommer ut. :) Baba..tror vi er pappa. Og vovovov..er bikkja til svigerforeldrene mine..tror vi :-P

Høres ut som to frøkner som er like aktive i alle fall.. hun har såvidt begynt å gå med gåvogn da, men vi trener litt hver dag :)

Så flink og fin :) Her bare åler hun seg fremover enda, går fortere og fortere fremover da.... Men veldig ustø når jeg setter henne opp så spent på hvor lang tid det tar før hun setter seg opp selv og begynner å krabbe :) Men hun her babler mye, og når hun suttrer kan jeg tydelig høre mamama....:D

Hurra! Så sterk og blid frøken du har :D
Her har vesla nettopp reist seg opp selv i grinda si for første gang. Hun setter seg ikke helt opp alene ennå, med mindre hun har noen å støtte seg og klatre på. Krabber om hun har teppe eller gress under seg, på parketten drar hun seg bortover mens hun svømmer med beina :)

Så flink! Er så gøy å se hvor stolte de blir når de mestrer nye ting <3

Back
Topp