Sitte oppe eller...

Dollface

Forumet er livet
VIP
Lurer igrunn på om jeg bare skal legge meg...

Men så ser jeg på Titanic da.. og det er jo så spennende... synker det, synker det ikke....

Ahh.. hva ville dere gjort? Sett ferdig for å se hva som skjer, eller bare lagt deg?

Dollface skrev:
Lurer igrunn på om jeg bare skal legge meg...

Men så ser jeg på Titanic da.. og det er jo så spennende... synker det, synker det ikke....

Ahh.. hva ville dere gjort? Sett ferdig for å se hva som skjer, eller bare lagt deg?

Jeg har samme "problemet" her....
Jeg velger å legge meg. Tar opp resten....

Legg deg!! Du skal jo på garnshopping i morgen :)

Eller når jeg tenker meg om.. Sitt oppe slik at du er trøtt når du skal handle i morgen.
Med den prisen så må du være i ørska for å ikke tilte over... Grøss!!

Trone skrev:
Legg deg!! Du skal jo på garnshopping i morgen :)

Eller når jeg tenker meg om.. Sitt oppe slik at du er trøtt når du skal handle i morgen.
Med den prisen så må du være i ørska for å ikke tilte over... Grøss!!

døh.. du vet det er søndag i morra? :P

Vel, nå skal jeg være slem og ødelegge hele greiene for deg. Skipet går ned, og mange mennesker dør!
Sånn. Da vet du det, og kan bare gå å legge deg.

Trone skrev:
Åh. Trodde det var lørdag jeg... Vel, kremt. 

Let me refrase that please: Legg deg du! He he he he!!! .p

kjenner at jeg egentlig ikke burde se ferdig filmen.. blir sur på vegne av alle de som drukner... flere livbåter liksom? Hmmmm...??

Dollface skrev:

Trone skrev:
Åh. Trodde det var lørdag jeg... Vel, kremt. 

Let me refrase that please: Legg deg du! He he he he!!! .p

kjenner at jeg egentlig ikke burde se ferdig filmen.. blir sur på vegne av alle de som drukner... flere livbåter liksom? Hmmmm...??

Tenk på blodtrykket ditt nå ;) Og tenk på de andre som er i huset med deg. Ingen er tjent på at du hisser deg opp, he he he!!!! SMASK!!! 

*lykkeligst* skrev:
Vel, nå skal jeg være slem og ødelegge hele greiene for deg. Skipet går ned, og mange mennesker dør!

SPOILER!

Dollface skrev:

*lykkeligst* skrev:

SPOILER!

Moahahahahahahaha!!!!

LittleMonkey skrev:
Hooga-chacka, hooga-chacka !

så det er DU som forårsaker rytmiske spark mot blæra mi??
STOPP med en eneste gang.. denne ungen trenger ikke oppmuntring!

LittleMonkey skrev:
Hooga-chacka, hooga-chacka !

I can't stop this feeling, deep inside of me. Girl you just don't realize what you do to me..

I Hasselhoff-versjonen seff. 

LittleMonkey skrev:
Haha, ja - helt klart! Nei... Jeg har ikke hatt noe med dine blærebesvær å gjøre :p tror jeg...

hun hopper når hun hører musikk...

Sender deg en dose ekstra krefter til du skal opp av sofaen og opp trappen, snuppa! :) 

Jeg hiver meg jeg. Mett som et kjempemett menneske ( i mangel av andre ord) og stuptrøtt!

Trone skrev:
Sender deg en dose ekstra krefter til du skal opp av sofaen og opp trappen, snuppa! :) 

Jeg hiver meg jeg. Mett som et kjempemett menneske ( i mangel av andre ord) og stuptrøtt!

thank you... sitter på kanten av sofaen.. da er det lettere å reise seg...

tror jeg får ta opp resten... noen må jo opp i morra tidlig og fore dyra........

Vi skal ha dobbel bursdagsfeiring her i morgen, mini og bestemor. Blir ikke mer en 12 stk, men jeg må jo lage til kake og alt dette her. Oh yeah... 

God tur opp til oven ;) Natta :)

Back
Topp