Sitte i handlevognen

Amaryllis85

Glad i forumet
Hvor gammel var babyen/barnet når dere lot h*n sitte i der setet som er på alle handlevogner? Jenten min på 9 og en hav mnd nekter å sitte i babysete, hun ser ikke nok derfra ;) Men jeg syns kanskje det er for tidlig å la hun sitte i det andre setet? Jeg prøvde en gang, hun koste seg iallefall ;)

Så lenge hun kan sitte selv så kan hun sitte i handlevognens sete.

Så fort han kunne sitte selv, de første gangene måtte jeg passe på han ikke lente seg for langt og ikke klatra i handlevognen

Da de kunne sitte selv og hadde gjort det en liten stund så de hadde litt bedre balanse :p

Når hu kunne sitte selv :) støtta opp med en jakke eller noe under henne, var redd hu skulle tippe til siden men å sitte i babysetet var ikke et alternativ for henne :p

En gang da han var 6,5 mnd var det eneste alternativ der vi var, holdt på han hele tiden da. Men når de sitter selv så er det jo ikke noe i veien for å bruke det, bare følge godt med til de er mer stødige.

Her vokste min ut av barnesetet når han var rundt 5 mnd. Prøvde å finne dei vognene med baby stol først. Men ikke overalt dei har det. Så av og til ble han liggende nedi handlevogna. Han klarte å sitte rimelig godt i dei fra ca 6 mnd. Men valgte dei med baby del der det var frem til han var nærmere 8 mnd. Nå er han 9,5 mnd og sitter bare i det vanlige barnesetet i vognene og stortrives :-)

Måtte inn å se om tråden handlet om å plassere barnet oppi selve kurven. For DET får jeg neller av å se på, burde vært en aksjonsgruppe mot det....

Når hu kunne sitte selv :) støtta opp med en jakke eller noe under henne, var redd hu skulle tippe til siden men å sitte i babysetet var ikke et alternativ for henne :p

Samme her, "bygget" rundt henne med jakke eller noe, så hun satt litt stødigere

Kår de kan sitte stødig selv. Jebtubgen her har aldri likt de setene da..

Back
Topp