Sitte forovervendt

Har ikke gjort det enda, men mulig vi må gjøre det i den ene bilen nå etterhvert. Hun er 105 cm og 20 kg, dvs veldig stor for alderen. Kvier meg veldig da, så vi gjør det ikke før vi absolutt MÅ.

Min elste fyller 3 nå i Juni hun sitter bakovervendt så lenge ikke hun ikke får vondt eller kaster opp skal hun sitte sånn til hun er 4 + <3
Så jeg har ikke snudd mine ennå :P

når hun vokste ut av første setet. ca 15 mnd.

gutten var 9mnd pga bilsyken prøvde alt, også prøvd tilbake men ble dårlig hver gang
Jenta 3år

Ikke gjort det enda, han har plass enda og håper han kan sitte slik hvertfall til vinteren igjen, han blir 4 år i november.

Har ikke snudd enda, eldste blir 4 i juni og er 104 cm og 14 kg. 

Mi fyller 3 i april og etter hvordan det står til bak der nå, ser det ut som hun kan sitte til hun flytter ut hehe. Vokser hun ikke 20 cm på ett år, så sitter hun glatt til hun er 4 år :)

Og sitter hun greit da så fortsetter vi til hun er 5 om det er mulig og hun ikke har begynt å jamre. Men er glad hun har klart seg i 3 år bakovervendt, med tanke på hvor mange barn som ikke takler det eller har mulighet eller har foreldre som mener det ser vondt ut.

Hun sitter forover om hun må sitte i bilen til mamma og pappa, pgr plassen.

Vi skal bytte nå, blir nytt sete før vi drar på påskeferie.
Han var 4 i februar, og er ca 110cm lang.
Går helt fint å sitte bakovervendt på korte strekninger, men får vondt i rumpa og dovner bort i bena om han sitter lenge.
Lillebror på snart 3 skal sitte bakover leeeenge enda:)

Har ikke bil selv, men har fremovervendt hos besteforeldrene og bakovervendt hos søster'n (sånt multisete som også har vært brukt fremovervendt).
Kjøpte et fremovervendt reservesete da Jr. var ca. 4, så liten vits i å kjøpe et nytt bakovervendt da han er veldig stor for alderen og vi så og si aldri bruker setet - nå er han 4 1/2, 110 cm og nesten 23 kg. Er altså ikke på grunn av plassen, men fordi det ikke var praktisk for meg å ha to bakovervendte nå.

vi har enda ikke snudd noen av ungene, eldste blir nå 5 år er 19 kg og 110 cm. Så den dagen det ikke funker for henne å sitte bakovervendt lenger blir hun snudd, men enda sitter hun velig fint, kan strekke beina helt ut, og klager ikke.

Da hun var 3 år og 9 mnd fant vi ikke lenger bakovervendte som var store nok. 

hun sitter bakovervendt å slik håper jeg det blir til hun er 4 år.

Gutten min ble 3 nå i Mars, å han sitter bakovervendt, å kan sitte sånn lenge ennå. Håper vi ikke må snu han før han fyller 4. Kan han sitte sånn når han fyller 4, så sitter han sånn t han begynner å protestere selv mot d, men ikke før 4 årsalderen.

Ikke enda iallfall :)

Begge mine sitter bakover enda, de er 1 og 3 år.

3 åringen sitter alltid bakover, men 1 åringen blir fort bilsyk. Så har med et fremovervendt bilsete til henne i bagasjerommet. Hvis hun viser ubehag eller spyr så bytter vi sete..

Jeg satser på at vi klarer å holde han der i over ett år til, da skal den jeg har i magen overta. Det er ingen problem enda, han reagerer ikke på at andre sitter fremovervendt når de er med oss i bilen heller. Det begynte å bli trangt for meg så vi byttet ut bilen vår. Nå kan vi ha han der lenge til:) han er 3 år og 8 månder nå:)

Sofie ble 3 i februar, og har sittet bakover hele tiden. 
Vi må kanskje snu henne snart da, for det begynner å bli veldig trangt for beina hennes, hun har de langt oppover stolryggen. Lang for alderen.

Back
Topp