Sitte delen..

Snart 4 <3

Glad i forumet
Jeg lurer litt på å bytte til sittedelen?
Dennis er 5 mnd neste uke, han sover ikke ofte i vognen lengere og vil helst sitte oppreist i vognen. Føler egentlig at det er tidlig med sitte delen ,men virker som Dennis er ganske klar for den.
Han har ett par cm å gå på før han fyller liggedelen helt [8D]

Hva tenker dere? Har noen byttet enda?

Er vel ikke noe i veien for det? Dersom du føler at det blir bedre for deg. Begynner å bli mildere, og du bruker jo posen der også...
Du har sikkert sånn "sperre" som gjør at han ikke glir ned fra vognen! Jeg hadde gjort det dersom jeg hadde syns det var på tide! [:)]

jeg har gjort de for en månde siden, for da fekk ho betre plass i vogna si [:D] 

ORIGINAL: Kraaka

Er vel ikke noe i veien for det? Dersom du føler at det blir bedre for deg. Begynner å bli mildere, og du bruker jo posen der også...
Du har sikkert sånn "sperre" som gjør at han ikke glir ned fra vognen! Jeg hadde gjort det dersom jeg hadde syns det var på tide! [:)]

Føler hvertfall at kanskje Dennis liker det bedre. han er jo så opptatt av å titte. Vi har jo tatt ut voksi posen av liggedelen og den er akkurat passe nå så tenker nok at det er på tide. Men da blir han liksom eeeenda litt større når han ikke ligger lengere [8D][8D]
Men hva har man i sitte delen? Det er jo seler i den, dumt å dekke over de med voksi posen er det ikke?

Benjamin har fortsatt en del plass igjen, så bytter nok ikke før mot sommeren (mai kanskje). Når vi er på senteret så legger jeg dyna bak ryggen hans, så han kommer seg litt opp hvertfall, blir jo ikke så lenge om gangen med tanke på ryggen hans [:)] Hadde det vært dårlig plass hadde jeg tatt ut baggen!

ORIGINAL: Annelise og Dennis

ORIGINAL: Kraaka

Føler hvertfall at kanskje Dennis liker det bedre. han er jo så opptatt av å titte. Vi har jo tatt ut voksi posen av liggedelen og den er akkurat passe nå så tenker nok at det er på tide. Men da blir han liksom eeeenda litt større når han ikke ligger lengere [8D][8D]
Men hva har man i sitte delen? Det er jo seler i den, dumt å dekke over de med voksi posen er det ikke?

I Voksi posen kan man lage hull til selene, det er lagd til der hvor man skal klippe/skjære hullene [:)]

ORIGINAL: *Høna*

Benjamin har fortsatt en del plass igjen, så bytter nok ikke før mot sommeren (mai kanskje). Når vi er på senteren så legger jeg dyna bak ryggen hans, så han kommer seg litt opp hvertfall, blir jo ikke så lenge om gangen med tanke på ryggen hans [:)] Hadde det vært dårlig plass hadde jeg tatt ut baggen!

Ja, har gjort det en stund nå. Han sklir lengere ned med den dyna bak. hehe. aldri fornøyd [8D]

Tuppa her er bare litt over 4 mnd å vi legger bare dyna bak ryggen hos.... Ho hatter å ligge i bagen.
Skal ha meg seg allt[:)] Kommer til å bytte når bagen er for liten... Ho sover nesten ikke på dag tid, så er en våken å aktiv frøken, som vil se seg rundt[;)]
Så e ville bytta vis du føler det er rikti[;)]

Jonas ligger fint plantet fortsatt med den tunge rompa si i liggedelen [:D] Har ikke heelt skjønt at det er en verden utenfor veggene på bagen han [8|] Selv om jeg har bygget han opp et par ganger da han var sutrete (han likte det..)

Tror bagen vår også holder til mai, selv om han er laaang (fordelen med Simo snuppa [;)])
Syns du skal bytte jeg, så Dennis får nyte våren utenfor vogna [:)][:)] Tror ikke jeg hadde stresset med seler enda hvis han ikke er helt krabat [;)]

ORIGINAL: Minismurf

Jonas ligger fint plantet fortsatt med den tunge rompa si i liggedelen [:D] Har ikke heelt skjønt at det er en verden utenfor veggene på bagen han [8|] Selv om jeg har bygget han opp et par ganger da han var sutrete (han likte det..)

Tror bagen vår også holder til mai, selv om han er laaang (fordelen med Simo snuppa [;)])
Syns du skal bytte jeg, så Dennis får nyte våren utenfor vogna [:)][:)] Tror ikke jeg hadde stresset med seler enda hvis han ikke er helt krabat [;)]

haha, Jonas lever i sin egen lille verden [8D]
Må nok bytte, får prøve å se etterpå [:)][:)] Trur jeg også vil ha seler i og me at han er så ustø [:)]

vi bytter nok nå som det begynner å bli pluss grader. Litja er ikkje så glad i å ligge heller lengre...

Skal ikke bruke baggen lengre som vi er på kjøpe senter iallefall...

Merethe

Sign, å nå får hu sitte litt oppreist (til det første nivåe på ryggen) Endelig kan vi gå tur med henne uten at det blir masse gråting...
ORIGINAL: pozimo

jeg har gjort de for en månde siden, for da fekk ho betre plass i vogna si [:D] 

Har ikke byttet til sittedelen enda nei.. Men har begynnt å ta med bæreselen på tur :P Så hvis han våkner mens vi er på tur, tar jeg ham opp i bæreselen og lar ham sitte der litt. Det er veeeldig populært :P

Back
Topp