sitte alene

cazy

Elsker forumet
er det noen som har begynt å sitte alene uten å velte enda...?
Sander gjør ikke det enda..

lar han ikke sitte noe mer enn det jeg heller...

Ikke her, men er ikke det fortidlig? er dem ikke rundt 7-8 mnd når dem kan sitte litt???

Markus sitter selv!

Hvis han sitter på fanget mitt i sofaen og jeg sitter litt henslengt, så reiser han seg opp selv og sitter! Dette har han gjort en god stund nå! Men han klarer ikke å reise seg opp fra gulvet enda ...

jepp [;)] det har han gjort i noen uker nå[;)] Men det blir selvf ikke lenge om gangen da.

ORIGINAL: SuperSussi

Markus sitter selv!

Hvis han sitter på fanget mitt i sofaen og jeg sitter litt henslengt, så reiser han seg opp selv og sitter! Dette har han gjort en god stund nå! Men han klarer ikke å reise seg opp fra gulvet enda ...

jepp her å!!

håper på å ha han i en sånn stol ved siden av bordet når vi skal spise julemiddag se...
vi har sånn pute i stolen da... 

Ikke her, men han prøver hvis han sitter bakoverlent på fanget mitt.. Prøver å sette seg opp, "sit ups alla"

ORIGINAL: Mikke

Har ikke prøvd jeg. Siden de egentlig ikke skal sitte før de klarer det selv så prøver jeg å unngå dette mest mulig.
Eneste sittinga det blir er i vippestolen, bilstolen eller på fanget.. og det blir vel fort nok regner jeg med for ryggen.

ORIGINAL: Mikke

Har ikke prøvd jeg. Siden de egentlig ikke skal sitte før de klarer det selv så prøver jeg å unngå dette mest mulig.
Eneste sittinga det blir er i vippestolen, bilstolen eller på fanget.. og det blir vel fort nok regner jeg med for ryggen.

Samme her...

Back
Topp