Sitt å..

^Milla^

Gift med forumet
e livredd for at mensen ska kom.. d e ordentli nervepirrende..
Blir sååååå skuffa om den kjæm,bli 3 kjemiske aborten i år isåfall..huff

Vart spådd av ei på BIM idag(hu la sånne tarotkort da),hu så ingen barn i fremtida,så har vell litt angst pga d å... :(

Uff da! Men du må da ikke bry deg om det! Hun har jo ikke rett[;)] håper virkelig at det går bra for deg!

Huff, ikke noe godt å ha det sånn. Krysser det som krysses kan for at spiren din klorer seg fast[:)]

ORIGINAL: *MillaSkalFåBejbis*

e livredd for at mensen ska kom.. d e ordentli nervepirrende..
Blir sååååå skuffa om den kjæm,bli 3 kjemiske aborten i år isåfall..huff

Vart spådd av ei på BIM idag(hu la sånne tarotkort da),hu så ingen barn i fremtida,så har vell litt angst pga d å... :(

drit nå i dem spå folka! ikke tro på noe sånt tull!! detta går nok bra skal du se..

hehe ja prøve så godt æ kan å drit i d,va bare så trasig å få den beskjed`n etter så mang kjemiske+1 SA i uke 11(man begynne å lur litt).. å no e testan mine sååå svak lixom..
Men prøve å tænk positivt :)

takk for litt trøstende ord,kjæm godt me :))

mine tester var også svake..ikke bekymre deg!

også må du huske at du er ikke så langt på vei, så hcg er kanskje ikke så høyt ennå. dette går så bra så:-)

ORIGINAL: Amaryllis

Uff da! Men du må da ikke bry deg om det! Hun har jo ikke rett[;)] håper virkelig at det går bra for deg!

jeg også føler mensen kommer snart, men det gjør den ikke for vi er gravid og skal være det i 8 mnd til [:)]

Back
Topp