sitt å glor....

Polly84

Gift med forumet
jentene i juni13
Novemberfnuggene 2023
Ja da satt jeg på jobben da. Siste natt før lang fri:-) sitter å tenker på lille bøllefrøet i magen, og gleder meg sykt til å flytte til større hus og til lillegullet kommer i juni:-):-) blir sååååå bra:-):-):-):-)

Vi flyttet inn i nytt og større hus forrige jul:) Merker det er på tide å fylle huset med flere folk;) så håper det klaffer denne ganga. Bygger dere nytt? Det gjorde vi, har vært myyyye jobb! Jord->plen, mur, hekk, kjøpe div møbler, terrasse, garasje, male huset +det siste: 2,5meter med garderobe skap i ganga! Vi har ikke barn fra før, og har derfor kunnet jobbe ekstra for å få unna mest mulig til når det faktisk klaffer for oss<3 er så spent på om det er vår tur denne ganga><3 >

Jobber du netter?
Det bør ikke vi gravide gjøre.... Masse komplikasjonsfarer pga forstyrret søvnmønster og hormonbalanse. Det er faktisk slik at dersom arbeidsgiver ikke vil eller kan tilrettelegge til dagtidsarbeid for deg så får du tildelt svangerskapspenger (lege eller jordmor må søke for deg).
Det er lønn betalt av staten fordi arbeidet er farlig for gravide...

Hilsen en annen nattevakt som skal snakke med sjefen i morgen ;-)

Nei, vi har fått tatt over huset etter bestemor og bestefaren min, så har da kjøpt det:-) gleder meg til vi får innålt. Hittil så ha vi leiet hus, så nå kan endelig kalle meg huseier !!!:-) Gratulere med nybygget hus da :-) er så godt når alt ordner seg.

Ja, jobber som nattevakt. Men det gjør meg ingenting, og kommer heller ikke til å be om å få jobbe dagen, for jeg hater å stå opp om morgenen for å dra på jobb, Dessuten så r det så stille og rolig hos oss, og jeg har heller ikke noe problemer med å få nok søvn. Så det går så bra så:-)

Back
Topp