Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Nallepooh
Barnet kan få allergiske reaksjoner. Min mor ga meg når jeg var for liten, og jeg reagerte med at huden der bleien er omtrent skallet av. Skikkelig bleieeksem. Så jeg tar ikke sjangsen på slike ting vi vet mange barn reagerer på. Sparer min lille for det. Jeg synes forøvrig det er enkelt å unngå å gi han disse tingene som er lurt å vente med. [:)]
Heller føre var enn etter snar. [;)]
ORIGINAL: idieh
ORIGINAL: Nallepooh
Barnet kan få allergiske reaksjoner. Min mor ga meg når jeg var for liten, og jeg reagerte med at huden der bleien er omtrent skallet av. Skikkelig bleieeksem. Så jeg tar ikke sjangsen på slike ting vi vet mange barn reagerer på. Sparer min lille for det. Jeg synes forøvrig det er enkelt å unngå å gi han disse tingene som er lurt å vente med. [:)]
Heller føre var enn etter snar. [;)]
Tror du dette gjelder ved amming og?? Jeg har spist en del appelsin kiwi og drukket appelsinjuice.
Og nå har hun jo faktisk litt bleieutslett. Hmmm kanskje det er derfor!!? Jeg skulle knekke en forkjølelse jeg[&:]!!!!! Ikke så lurt kanskje?!