E elispk Elsker forumet 10 Jun 2007 #1 noen her som har bynt på igjen å trene???tar dere sit ups??legen min sa jeg godt kunne gjøre det,mn folka på trningsstudioet mente jeg måtte vente
noen her som har bynt på igjen å trene???tar dere sit ups??legen min sa jeg godt kunne gjøre det,mn folka på trningsstudioet mente jeg måtte vente
Bollapinnsvin Elsker forumet 11 Jun 2007 #2 Ha begynt ja. Og begynte å trene magen etter 6 uker. Har gårtt finfint det [:)]
E elispk Elsker forumet 11 Jun 2007 #3 det var bra:) magen min henge jo snart ned på låra...hehe.. slapp mage eller...
renagro Elsker forumet 11 Jun 2007 #4 ORIGINAL: elispk det var bra:) magen min henge jo snart ned på låra...hehe.. slapp mage eller... Akkurat som jeg skulle ha sakt d selv.... skulla hevet den litt ja
ORIGINAL: elispk det var bra:) magen min henge jo snart ned på låra...hehe.. slapp mage eller... Akkurat som jeg skulle ha sakt d selv.... skulla hevet den litt ja
Ramnan78 Elsker forumet 11 Jun 2007 #5 ORIGINAL: elispk det var bra:) magen min henge jo snart ned på låra...hehe.. slapp mage eller... Akkurat som jeg skulle ha sakt d selv.... skulla hevet den litt ja
ORIGINAL: elispk det var bra:) magen min henge jo snart ned på låra...hehe.. slapp mage eller... Akkurat som jeg skulle ha sakt d selv.... skulla hevet den litt ja
tipp Forumet er livet 11 Jun 2007 #6 ORIGINAL: elispk det var bra:) magen min henge jo snart ned på låra...hehe.. slapp mage eller... Kan jo ikke gjøre annet enn å signere den[:D]
ORIGINAL: elispk det var bra:) magen min henge jo snart ned på låra...hehe.. slapp mage eller... Kan jo ikke gjøre annet enn å signere den[:D]