Sisten!

pusi82

Gift med forumet
Marianne-mamma du har den å du kan ikke gi den tilbake til meg for jeg ga deg den hihihi

Dårlig gjort,det er jo ingen andre her jo!!![:D]

hihi utspekkulert...var jo ingen flere å velge mellom så da måtte jeg jo gi den til deg

hehe.. Var ikke det litt juks da??? Det synes jeg[:D]

nesj da det er jo noen innom av å til [:)]

JOda,sant det,men dem rekker å stikke så fort jeg har fått sendt den til dem... Kjipinger vi er sammen med her[:D] hehe

yepp skikkelig kjipe dem, bare vi som er kule som holder liv her hehe[;)]

Jeg mener å huske å lese at det var ganske mange som signerte på en tråd hvor det ble sagt at vi måtte få noe mer liv her inne jeg,men ser ikke noen andre enn deg og meg her jeg[:D]

hehe kanskje dem har glemt det av .... altzeimers light hehe

Muligheten kan nok være der ja[:D]

ja alle har vell ett snev av hukommelse lik en middels murstein av å til hehe i allefall jeg men den tråden ang lite liv husker jeg hehe

Ja,jeg trodde faktisk det skulle bli litt mere liv her også jeg da siden det var så mange som var ennige i det liksom[:D]
Men vi klarer å lage liv sjøl vi[:D]hehe

trodde jeg å, men den gang ei...

Men vi er så flinke atte åååååh

Jepp bravo for oss

ja HURRA!!! hehe

Hadde alle andre også vært like flinke så hadde det vært mega masse liv her inne jo[:D]

ja da kunne det blitt riktig så travelt å farte mellom alle trådene... men det var nok bare oss som sto han a!

Sitter her ganske ofte alene jeg så jeg kan jo lage kjempe masse tråder som dere kan se på senere når dere kommer innom også!!![:D]

Ja siden ingen andre gjør det så får bare vi gjøre det da!

JEpp,vi har ikke så mye valg[:D]

Back
Topp