SistemMannIMagen!!!

Carina 88!

Flørter med forumet
Leste på en tråd her en plass at du har prøvd Angel Sound!?! Er dette denne med bare hodetelefoner,eller har du prøvd den der du får opp hjerteslagene og?! Har funnet en side hvor jeg vil kjøpe,men usikker på hvilken jeg skal ta!! Er jo litt forskjell på prisen på de, 369 for den uten hjerteslag, og 700(og noe :P) for den med hjerteslag :)
Husker du hvor tidlig du klarte å finne hjertelyden selv?! Gleder meg såå til jeg får høre de magiske slagene [;)]

jeg hadde en angel sound med høretelefoner. visste ikke hjerteslagene så de måtte jeg regne ut selv[;)] men den fungerte helt ypperlig for [:)] Jeg bestilte den helt ny og betalte vel 4-500kr med porto, men man får dem mye billigere brukt. (leste og om en plass der de solgte de ny for 179(?)kr. en bilforretning eller noe[8|])
jeg var hos legen i uke 9+2. da fant han hjertelyden. jeg fortalte at jeg hadde en slik hjemme, og han satte et merke på magen nmin der jeg skulle sette dopplern. (det er viktig å bruke mye gel) og da fant jeg den med en gang. men det er ganske tidlig, så ikke bli redd om du ikke finner den så tidlig. De fleste leger/jm vil ikke prøve å finne den før uke 14/15 pga at de vil ikke skremme mor om de ikke dinner den.

ORIGINAL: Carina 88!

Oi, så billig!!! Hvor har du kjøpt den da?? Merker det er STOR forskjell i pris rundt forbi :)

Jeg kjøpte min på eBay [:)] Var med batteri og gel [;)]

Tusen takk for svar!! Da venter jeg pakke i posten etter påske!! Så får jeg bare smøre meg med tolmodighet!!! Har den vertfall i hus da[;)] Brukte du bare vanlig Aloevera gel da?

Kattekvinnen: Jeg forstod ikke så mye inne på Ebay jeg, så ble til at jeg kjøpte den "dyre"... Men men, er vel straffen for at jeg ikke er så veldig flink med data!! Men tusen takk for tipset[:D]

Tusen takk for svar!! Da venter jeg pakke i posten etter påske!! Så får jeg bare smøre meg med tolmodighet!!! Har den vertfall i hus da[;)] Brukte du bare vanlig Aloevera gel da?

Kattekvinnen: Jeg forstod ikke så mye inne på Ebay jeg, så ble til at jeg kjøpte den "dyre"... Men men, er vel straffen for at jeg ikke er så veldig flink med data!! Men tusen takk for tipset[:D]

Ja, er ikke vits i å sette seg ned for å plages [:D]
Men du "burde" lære deg med det [8D] Er utrolig mye kjekke og billige babyting (blant annet) der inne, slik at du kan spare MASSE penger i baby-tiden [;)]

Les inne på linken, der står det hvordan du skal gjøre ting [:)] Og om du lurer på noe, så kan du bare sende meg en PM [;)]
http://pages.eim.ebay.no/GettingStarted

Jeg har en angel sounds hjemme nå som jeg har lånt..hørte hjerte slagene igår...[:D]

Off,ja jeg burde vel egentlig det[:D] Er nok mange penger og spare som du sier!! Såg såvidt på linken, og det sto jo veldig godt forklart!! Må sette meg ned å prøve en kveld:)

Off,ja jeg burde vel egentlig det[:D] Er nok mange penger og spare som du sier!! Såg såvidt på linken, og det sto jo veldig godt forklart!! Må sette meg ned å prøve en kveld:)

Det er veldig enkelt når du har skjønt opplegget og først er kommet i gang [;)]

men ikke for å ødelegge litt glede her.. men e blei lurt av angel sound.. hadde så lyst å høre hjertelyd.. å e hørte d, trodde e :P viste se å vær pulsen min :P så  kan vær litt vanskelig å vite akkurat ka du ska høre etter. men d ska no sies at e va alt for ivvri te å høre lyden da. 

Back
Topp