Tenk hvor nær termin du er, er såååå spent på dine vegne[:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: SistemannIMagen
ja tenk[:-][:-][:-][:-] helt uvirkelig hvor fort tiden går.. Vet ikke om jeg syns det er bra eller ikke[:o] Vil gjerne møte gutten vår, men ikke helt klar for fødsel og babytid igjen[&:][X(]
ORIGINAL: *Sperminator*
ja tenk[:-][:-][:-][:-] helt uvirkelig hvor fort tiden går.. Vet ikke om jeg syns det er bra eller ikke[:o] Vil gjerne møte gutten vår, men ikke helt klar for fødsel og babytid igjen[&:][X(]
Det var du faktisk ikke forrige gang heller (ikke frekt ment) men husker godt du skrev at du ble litt deprimert av tanken over å skifte bleier å styre på, nå som ungene var så gamle og klarte seg selv [:)] Men du elsket det jo du, slik jeg forsto det på deg[:)]
Det går nok bra skal du se[:D] du blir en fantastisk mor for også denne lille knøtten..! Og med tanke på at du ikke er helt klar ennå er det godt å tenke på at det enda er en stund til termin [:)] Gikk du over med Linus? [:)]
Gleder meg til babykos, amming og bleieskift. Skulle bare ønske Linus kunne begynne sove hele natten. Blir tøft å nattevåke med 2 stk[&:] ikke minst blir det trangt i senga vår[8D]ORIGINAL: SistemannIMagen
ORIGINAL: *Sperminator*
Det var du faktisk ikke forrige gang heller (ikke frekt ment) men husker godt du skrev at du ble litt deprimert av tanken over å skifte bleier å styre på, nå som ungene var så gamle og klarte seg selv [:)] Men du elsket det jo du, slik jeg forsto det på deg[:)]
Det går nok bra skal du se[:D] du blir en fantastisk mor for også denne lille knøtten..! Og med tanke på at du ikke er helt klar ennå er det godt å tenke på at det enda er en stund til termin [:)] Gikk du over med Linus? [:)]
hehe så irriterende god hukommelse du hadde da[>:][:D][:D] Da Linus kom til verden var jeg i himmelen![]()
jeg gleder meg masse til lillebror kommer, men er ikke helt klar for den grusomme fødselen[&:] Men så snart den er over er verden min komplettGleder meg til babykos, amming og bleieskift. Skulle bare ønske Linus kunne begynne sove hele natten. Blir tøft å nattevåke med 2 stk[&:] ikke minst blir det trangt i senga vår[8D]
Gikk over med Linus ja, (som med de andre 2 og) 5 dager, han kom den 24. Trur lillebror kommer den 26. En følelse jeg har hatt hele svangerskapet.