siste ul i dag

Liffy

Elsker forumet
I dag er det siste UL - sjekk - blir moro - kunne vært på UL hver uke jeg [;)]

Nærmer seg slutten nå da...

Lykke til da!! Tenk på det at neste gang du ser babyen din, er det i armene dine!!! [:)]

Lykke til på UL. Kjempe morro å se på babyen sin.

Jeg skal i morra [:D]

gøy!:) hvor lenge har du igjen nå?

beijbi: skal du på ny 3d? hvorfor så mange ul? dere er sååå heldige!!!![:)][:)]

Jeg skal på siste sjekk (UL) 15.mai på vekstkontroll. OIOI kor æ glede mæ. Kanksje lillegutt er så stor at de tar den ut litt før 13.juni!!!   Spennende ja[:D]

Nå er jeg tilbake. Var ikke så moro som jeg trodde (husket litt at jeg ble skuffet når jeg ventet nr 1 og) Vi så jo ikke så mye, fordi han gjemte seg sååå godt ned i bekkenet. Men det var i hvertfall en gutt enda he,he.. og vekten var fin. 2 kg ca. Så da blir det ekstra spennende å se han når han kommer ut!

11 juni..... satser vi på [;)]

ORIGINAL: lykkeligemeg

beijbi: skal du på ny 3d? hvorfor så mange ul? dere er sååå heldige!!!![:)][:)]

Nei, det er vanlig ul jeg skal på.
Jeg har ul ca hver 3. uke jeg pga diabetesen.
De må sjekke at babyen ikke blir for stor, for da blir det keisersnitt eller noe før termin. Kan få opptill 4 uker før termin hvis babyen blir for stor.
Så det blir spennende å se hva de sier.

[:D]så gøy det har vært med ul, spesielt 3/4d ul, men tror det neste blir å se han live i armene mine[8D]

skal på siste ul 14 mai gleder meg masse. da skal de måle og veie samtidig. dette pga at jeg har vært mye plaget.

beijbi: aha! det visste jeg jo ikke, og jeg som er sladrevennen din og alt! hehe:) men da er det kjempebra at de følger det opp![:)][:)]

ORIGINAL: Liffy

Nå er jeg tilbake. Var ikke så moro som jeg trodde (husket litt at jeg ble skuffet når jeg ventet nr 1 og) Vi så jo ikke så mye, fordi han gjemte seg sååå godt ned i bekkenet. Men det var i hvertfall en gutt enda he,he.. og vekten var fin. 2 kg ca. Så da blir det ekstra spennende å se han når han kommer ut!

11 juni..... satser vi på [;)]

Så bra at alt var fint da!!! Er det 3D du har vært på i dag? [:)] 

ORIGINAL: lykkeligemeg

beijbi: aha! det visste jeg jo ikke, og jeg som er sladrevennen din og alt! hehe:) men da er det kjempebra at de følger det opp![:)][:)]

hehe...har nevt det her tidligere, men det er ikke så lett å få med seg alt bestandig.
Ja, det er veldig greit å bli godt fulgt opp, men det kan bli litt for mye innimellom å.
Men, veldig fornøyd med å få se lille nurket så ofte da. Godt å få bevist om og om igjen at hun har det bra inni der [:)]

ja, må være fantastisk å få så mange ultralyder! har jo tatt endel selv også da, to ganger når jeg ikke har kjent liv feks, men bare sånne korte 4-5 minutterser!
lille har normal str fremdeles eller? :)

Sist jeg var der, så var det helt normal størrelse. Men det spørs om ikke hu kanskje begynner å bli litt stor nå. Så på symfysemålet sist at jeg lå over den rød [&:]  Så derfor blir det ekstra spennende å høre hva de sier imorra [:)]

Back
Topp