Siste uka her inne...

Troillmor

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Himmelbarn
Junibarna 2015
...har jeg nesten bare sniki rundt her inne.. kunne ferie mine 19 paserte uker med detta innlegget[:)]
Har enten hatt lite ork til, for litta tid eller for ustabil pc til å lese igjennom og skrive komentarer.
Nå har innleggene å lese hopa seg opp i haugevis og jeg blir nesten kvalm og sliten bare av tanken på lese igjennom alt sammen...
så tenkte jeg kunne ferie mine 19 paserte uker med detta innlegget[:)] til dere alle sammen[;)]

... Først vil jeg bare gratulerer så mye til alle som har vært på ul denne uka... og har fått se en fantastisk liten overaskelse/ ei litta snuppe eller sin vesle pjokk!!! Håper alt sto bra til inne i magen og lykke til videre!

... og si gratulerer så mye med dagen til dere som har hatt bursdag siste uka!!!

og så får jeg bare legge meg ne'ppå litt å bare slappe av og nyte helga så mye som mulig...
får heller prøve å komma tilbake med ny giv når helga er over!!!

God helg alle sammen!!!

Koselig med et slikt innlegg[:)]

Gratulere med 19 uker, og straks halvveis

Gratulerer med 19 uker [:)]
Det kan ikke nytte å få med seg alt her inne, man må bare lese og skrive det man har lyst til, og koser seg med. Det skal jo være hyggelig å titte innom terminforumet, og ikke en "jobb".
Kos deg med å slappe av, og nyt det som er igjen av helge.

Back
Topp