Siste stell

lilleknøttet

Forelsket i forumet
Når er siste stell for dere? Er det lett å legge babyen? Her har det vært en periode stabilt med siste stell rundt 18.30, og i seng litt over 19. Sovner med en gang nesten... De siste dagene har han våkna etter en halv time (akkurat som en liten lur...) liggi i senga og pludra + etterhvert skriki til ca. 20.30. Det har endt med at vi har gitt litt mer flaske skifta tissebleie med masse tiss i [8|] og han har tatt kvelden. Har lest om "6 mnd. krise" at barnet tester ut om det skjer noe mer for dagen.... Prøver å la så lite som mulig skje, men tenker jo at han er sulten når det nesten har gått 3 timer siden "kveldsstellet" med grøt og melk.

vi bynne kveldsstelle sånn rundt 18..så går d nu slag i slag til hall 8 å da e d i seng...e som regel vældi trøtt da så går 5-10 min så sover han..

Siste stellet begynner ca 1730...Da spiser han litt grøt og dessert og så er det kvelds badet.. Når han er ny badet og pyrsjen er på så leker vi litt før han krever litt pupp hehe[:D]
Så er det i seng i 18-1830 tiden da ligger han litt og spiser på tærna sine og skravler før han sovner ca 30 min senere..[:)]

Kveldsstellet består av bad her, og det gjøres ca kl 19. Når det er over er det litt kos, også rett i seng[:)] Da har han spist grøt kl 18, også får han mer mat når jeg legger meg da. Har gått bra hittil, sovner etter et par runder med sutten. Håper det fortsetter, for han er da våken nok om natta for å få mat[;)]

Rutinene vi har fått inn nylig er å bade i 19-tiden, deretter pupp og i seng innen kl 20. Sover til 06-07-tiden. Synes detter er veldig deilig - og håper det varer[:D].

Her er siste stell kl 20 ca, og etter det får hun en pupp, og rett i seng mellom kl 20.30-21.

Her spiser han grøt 18.30 så bader han kl 19.00,så er det kos og pupp frem til 20.00..Da er det leggetid..inn i senga med koseklut,bamse og litt nattamusikk

Back
Topp