Siste sprøyte satt!

Blåmann

Elsker forumet
Gikk ned til 50 IE etter samtale med riksen, og skal inn til sjekk i morgen klokken 10. Har mistanke om overstimulering, så er veldig spent. Prøver å forberede meg på at det kun blir uttak til uken og at vi må vente med innsett til kroppen har blitt normal igjen. Heller det enn skikkelig overstimulering og sykehusinnleggelse.

Men det har blitt akkurat slik jeg har forespeilet; hvert skritt, hver telefon, hver undersøkelse har vært like spennende, og man vet aldri hva som skjer. Jeg har aldri vært 100% sikker på at denne prosessen skulle gå problemfritt og hele tiden forberedt meg på å få dårlig nyheter. Det være seg avbryting av forsøk, dårlig egg, ingen befruktning eller overstiumulering.

Jeg tenker litt sånn; ingenting har gått bra hittil så hvorfor skal dette gå bra.....?.......

for at du ikke er overstimulert..Det er din tur nå[:D][:D][:D]

Bare vent, jeg har fortsatt tro på at dette skal gå deres vei [;)]

ORIGINAL: siwro

ORIGINAL: Hoppla

signerer denne[:D]

spennende [:D]

Sig

ORIGINAL: fano

Bare vent, jeg har fortsatt tro på at dette skal gå deres vei [;)]

[:)]

dette skal gå bra[;)][;)][;)]prøv og tenk positivt selv om det er veldig vanskelig.krysser alt for at du ikk er overstimulert og at du får ut mange fine gullegg[;)][;)]lykke til på ul

Tilbake fra ul: alt så bra ut[:)] Telte 12-13 eggposer der, og 5-6 av de var stoooore...... Legen sa det var bra at jeg gikk ned på 50 IE i går. Helt utrolig hvor lite medisin den kroppen min trenger egentlig. Så jeg er nok bare litt mer hoven og ømfindtlig for store eggposer..... Føler meg skikkelig stappa og går kjempesakte og som en gås[8D]

Men da skal vi følge planen, med el-sprøyte i kveld, uttak tirsdag og forhåpentligvis innsett på torsdag.
 (hvis alt går bra.......)

åhh så spennende! Ser at du er noen dager før meg, jeg skal sette (forhåpentligvis) siste sprøyten på torsdag førstkommende,ul på fredag...[:D][:D]
Er selv ganske så redd for å bli overstimulert, så hvor ofte har du gått til kontroll, og hvordan begynte du å merke noe?

Lykke til! Tror det går veldig bra! Jeg er skikkelig stappa selv. Er på rugedag 3 og vagger som om jeg er høygravid! Magen er helt hard og vond. Ser ut som jeg er gravid også. Magen står jo rett ut!

Så bra at alt såg bra ut! No er du snart rugar! Fantastisk kor lite puregon som skulle til hjå deg! Eg hadde maaaassse spreng nedi eggstokkane mine eg og på forsøk nr 2 så er nok heilt normalt det! Håpar alt går din veg no! Bølga med positive testar kan godt fortsetta litt til ja! Eg skal ta min hcg prøve nr 2 i morgon så då får eg endelig svar, men må nok vera forberedt på negativt resultat ja[&o] Sukk..

ORIGINAL: håpomspirenosnart

Så bra at alt såg bra ut! No er du snart rugar! Fantastisk kor lite puregon som skulle til hjå deg! Eg hadde maaaassse spreng nedi eggstokkane mine eg og på forsøk nr 2 så er nok heilt normalt det! Håpar alt går din veg no! Bølga med positive testar kan godt fortsetta litt til ja! Eg skal ta min hcg prøve nr 2 i morgon så då får eg endelig svar, men må nok vera forberedt på negativt resultat ja[&o] Sukk..

"Godt" å høre at det er flere som har kjent det slik da....  Håper så inderlig at du får være med på den bølgen som er nå med positive tester, men jeg skjønner at du er forberedt på negativt svar[>:]

ORIGINAL: diddle

åhh så spennende! Ser at du er noen dager før meg, jeg skal sette (forhåpentligvis) siste sprøyten på torsdag førstkommende,ul på fredag...[:D][:D]
Er selv ganske så redd for å bli overstimulert, så hvor ofte har du gått til kontroll, og hvordan begynte du å merke noe?

har svart deg på pm[:)]

ORIGINAL: Isabell81

Lykke til! Tror det går veldig bra! Jeg er skikkelig stappa selv. Er på rugedag 3 og vagger som om jeg er høygravid! Magen er helt hard og vond. Ser ut som jeg er gravid også. Magen står jo rett ut!

Og jeg som hadde sett frem til at jeg om noen dager hadde normal mage igjen[&o]

tvi tvi tvi og atter tvi tvi :)

Back
Topp