Siste semester :)

ImageUploadedByBV Forum1402226872.768928.jpg
Det går fremover, men synes fremdeles tiden går sakte :p koser meg med å ordne og handle :)

Ååååh gøy :D Grattis!!!
Ja er så spennende. Er med skrekkblandet fryd at jeg gleder meg til å si at jeg er i 3.!

100 dager igjen :-) Neste milepæl er uke 27 - da er sjansen for overlevelse 90 % hvis barnet blir født :-) Så telle ned til 3. trimester :) Synes tiden går veldig fort!! Kanskje fordi milepælene kommer så tett?! Uansett artig å feire hver gang man når en ny milepæl :p Er ikke utålmodig akkurat nå, siden det er veldig hektisk på jobb og fritid for tiden, så tiden går fort.. Men tror at når juli kommer og det blir både varmt og tungt, så kommer utålmodigheten :p Gleder meg så klart veldig til å treffe lille, men vet jo at han har det best inne i magen :D

er i uke 27+1 i dag :) 93 dager igjen :)

gleder meg veldig til å se lillegutten vår <3

Vedlegg

• IMG_4617.PNG
    IMG_4617.PNG
    245,8 KB · Visninger: 43
Denne appen; er den kun for iphone? Jeg har Samsung

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Denne appen; er den kun for iphone? Jeg har Samsung

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg har iphone så er faktisk usikker på om du får den til samsung også. Men den heter gravid app eller svangerskaps app. Det står begge deler hos meg :p så er litt usikker på akkuratt navn :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Termin 1 september :) :) er vel uke 28 + 2 tror eg...har mistet litt tellingen :)

Back
Topp