Siste permisjonsdag er over

Monsim

Forelsket i forumet
Ja da er permisjonsåret mitt over. Synes det er kjempetrist og vemodig. Har møtt 13 fantastiske jenter med babyer som jeg håper å følge i fremtiden. Synes det er trist å tenke på at lillegutt skal bruke flere timer av dagen sin med barnepassere enn med oss:( Han er jo så liten, og nå kommer vi til å gå glipp av så mye. Jeg foreslo for mannen min i ste at jeg skulle gå hjemme å knusekose sønnen vår til han skal flytte ut og er 20 år:-P Nå skal lille hjertet vårt ut i den store verden, og mammahjertet verker. Er det flere som føler at det er for tidlig og at det føles feil?

Forstår deg godt! Kunne kanskje tenkt meg å gått heime lenger om økonomien var bedre - men sida eg jobba i samme bhg som begge mine skal gå i, er det heilt ok, og første mnd skal eg jobbe på samme avd som minsta her.. så får laaang tilvenning.
Samtidig kjenner eg dei aller fleste som jobba i bhg, og da er det trygt og greit - så er vel egentlig litt heldig sånn sett.

Trur eg hadde hatt det meir som deg, om eg hadde jobba ein anna plass.
Men det går nok fint, unga flest kosa seg i bhg - og når du ser han trives der, blir det nok lettare òg [;)]

Lykke til i jobb igjen - og med bhg start!! [:D]

Forstår deg kjempegodt, men det går nok bra[:)] Er hjemme med begge barna ennå jeg[8D] Største jenta begynner i bhg til høsten tenker jeg, 3 ganger i uka.. Så får Anna Victoria begynne i januar neste år, da blir det 3 eller 4 dager i uka på de.

Lykke til [:)]

Jeg skjønner deg veldig godt! Noah skulle jo egentlig begynne i barnehagen til tirsdag! Jeg blei helt syk av det, gråt bare jeg skulle ut og kjøpe regntøy til barnehage start![8D] så nå har vi masse utstyr, men endte opp med og takke nei til plassen... så da blir jeg hjemme litt til!:) Gubben skjønte meg og sa at vi kunne vente og se om vi fkk tilbud av en av de som ligger litt nermere. Da blir det mest sannsynlig ikke før i august[:D][:D][:D]

Veit jo at noah elsker og leke med andre barn. noe de fleste gjør[;)] men mammahjerte ville ikke gi slipp helt enda!
Så da får vi heller være flinke til og oppsøke steder med barn, åpene barnehager, hoppeloppeland osv.
Har du mulighet til og være hjemme litt til da??

Skjønner deg veldig godt [:(] Imorgen er min siste dag å jeg er rett og slett deprimert [:(][:(] Nå har jo ikke jeg jobb å gå tilbake til og begynner med dagpenger. Men satser på å få meg jobb fort. Det beste hadde vel vært å venta til hun skulle begynne i bhg i Aug, men vi får ta det litt som det kommer.
Permisjonen gikk så altfor fort [:(]

Jeg har ikke mulighet til å være hjemme uten lønn, ikke har jeg en jobb hvor jeg kan jobbe redusert heller. heldigvis skal mannen min være hjemme med han i 3 uker nå, men etter det så blir det dagmamma. Huff, ikke så lett når det føles så feil:( Håper det går seg til etterhvert...

Back
Topp