T teba Gift med forumet 31 Jan 2006 #1 ÅÅÅÅNEEEEIII....Idag er siste dag med svangerspermisjon..,...fu søren kor fort eit år går da mann!!! Er det mulig???
ÅÅÅÅNEEEEIII....Idag er siste dag med svangerspermisjon..,...fu søren kor fort eit år går da mann!!! Er det mulig???
S stineliten Glad i forumet 31 Jan 2006 #2 ja det kan jeg tenke meg.. mye koseliger å være hjemme med barnet..[;)]
Lilly Forumet er livet 31 Jan 2006 #4 Ja huff.. tida går so alt for fort!! Lykke til på jobb da vertfall!!
Prinsessa i tårnet Elsker forumet 31 Jan 2006 #5 Skal begynne på jobb den 27. feb og jeg gruer meg allerede. Heldigvis skal jeg bare være på jobb i 4 uker, så tar jeg ferie. God tur på jobb igjen!
Skal begynne på jobb den 27. feb og jeg gruer meg allerede. Heldigvis skal jeg bare være på jobb i 4 uker, så tar jeg ferie. God tur på jobb igjen!
M monicabebe Forumet er livet 31 Jan 2006 #6 Oj...kan tenke meg at et år går fort når man pusler hjemme med en liten en! Gleder meg til mitt år jeg! Kos deg masse på den siste permisjonsdagen da! Klem, M
Oj...kan tenke meg at et år går fort når man pusler hjemme med en liten en! Gleder meg til mitt år jeg! Kos deg masse på den siste permisjonsdagen da! Klem, M