Siste oppdatering..

Ååå så fryktelig trist!:( trist å ikke ha deg med videre her hos oss også:( masse lykke til videre<3

Hei alle sammen. Videreformidler Mum loves her baby's ønske om at noen tar over og oppdaterer trådene som hun har gjort til nå. Selv er jeg ikke særlig flink til sånne ting, så hvis noen føler for det, hadde det vært fint.

Neeeei?!? Jeg har ikke fått med meg noe av dette før nå! Hva er det du sier?! DET fortjener dere virkelig IKKE!!! :-( :-O Er litt sjokkert nå - håper dere kommer dere igjennom det sammen og stiller sterkt i PP 12 :-(

Sent from my LT18i using BV Forum

Uff så trist :( Håper du kommer deg fort, og at spiren sitter snart hos dere igjen :) Stor klem

Nei og nei:( Det er så fælt og oppleve slikt! Klem fra meg!

Så trist å høre kjære deg ;-( Må være veldig vondt og sårt.. Dere får støtte dere som best dere kan til hverandre..:-) Håper virkelig spiren sitter raskt igjen, siden du fortsatt har graviditetsbevarende hormoner i kroppen skal det bli lettere å bli gravid igjen nå :-) <3 <3 Mange gode varme klemmer sendes deg <3

Huff, dette var utrolig trist å lese:-( Håper ny spire klorer seg fast igjen neste pp selv om det kan virke fjernt å tenke på det nå. Stor klem!!

Neineinei! jeg har fulgt med på deg og håpet på det beste hele veien. huff, dette var vondt å lese! Mange varme tanker til deg og mannen! Det er lov å sørge, selv om livet går videre. Syntes folk noen ganger er for raske å si at man må komme seg videre. Ta tiden du trenger! Lykke til på neste pp.

Vi skal sørge. . Det skal vi ♡
Tusen takk for støtten ♡

Å nei..! Dette fortjente dere ikke, jeg vet ikke hva jeg skal skrive, men det høres ut som om du har en veldig god støtte i mannen din. Håper at du kommer til hektene etter en stund med ro og at spiren sitter raskt igjen. Mange gode tanker og klemmer :)

Han er min klippe ♡♥♡
Tusen Takk ♡

Back
Topp