Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff...så utrolig trist!
Sender mange klemmer og ønsker dere masse lykke til neste pp
nei og nei nå ble jeg virkelig lei meg jeg hadde virkelig trua på at dette gikk veien for dere...
mange, mange klemmer fra meg og håper det sitter en ny spire mye raskere enn den forrige satt.
Jeg vet så inderlig godt hvordan du har det! Håper det klaffer fort for dere neste pp! Lykke til!
Nei!!
At det går ann! Jeg hadde virkelig trua jeg altså!
Mange klemmer........
Så forferdelig trist Å miste er så utrolig grusomt. Jeg ble veldig lei meg når jeg leste dette, jeg hadde håp for dere. Sender mange klemmer og ønsker dere lykke til videre.
dette var trist
Neeeei og nei..... Tenker på deg <3 ta vare på hverandre.
Det var jo ikke denne oppdateringen jeg ventet på.... *snufs*
Neineinei! jeg har fulgt med på deg og håpet på det beste hele veien. huff, dette var vondt å lese! Mange varme tanker til deg og mannen! Det er lov å sørge, selv om livet går videre. Syntes folk noen ganger er for raske å si at man må komme seg videre. Ta tiden du trenger! Lykke til på neste pp.
Å nei, det var trist å lese.. Ta vare på hverandre og lykke til videre!
Nei! :-( Utrolig trist! Håper spira sitter lynraskt igjen! klem til deg
Å nei..! Dette fortjente dere ikke, jeg vet ikke hva jeg skal skrive, men det høres ut som om du har en veldig god støtte i mannen din. Håper at du kommer til hektene etter en stund med ro og at spiren sitter raskt igjen. Mange gode tanker og klemmer
Så utrolig trist! Dette var ikkje noe koselig lesning. Håper det klaffer for dere neste gang. Høres vertfall ut som du har mye god støtte i mannen din, og at han tar godt vare på deg Masse, masse klemmer sendes din vei